Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Να σου πω κάτι!
- Κι εγώ έχω να σου πω κάτι!
- Όχι εγώ θα σου πω!
- Όχι, εγώ!
- Το δικό μου είναι κορυφαίο!
- Γιατί το δικό μου, τι νομίζεις ό, τι είναι; Παλιό αλλά καλό!
- Το δικό μου είναι καινούριο και καλό! Άρα κερδίζω στα σημεία!
- Καλά…, άντε λέγε!
- Δεν πάμε καθόλου καλά!
- Ε! Καλά αυτό είναι γνωστό σε όλους…, αυτό θα μου έλεγες;
- Όχι, ρε! Απλώς αυτό που άκουσα με έβαλε σε μεγάλες σκέψεις.
- Γιατί; Άλλες φορές δεν έμπαινες σε μεγάλες σκέψεις; Που είναι το καινούριο;
- Ρε, αυτό είναι άλλο! Όταν λέω ότι μπήκα σε μεγάλες σκέψεις, το εννοώ!
- Τις άλλες φορές δεν το εννοούσες;
- Τώρα απλώς είμαι σίγουρος για το τι μέλει γενέσθαι!
- Δηλαδή;
- Ότι εμείς, ο λαουτζίκος, λαουτζίκος θα παραμείνουμε…
- Μεγάλα όνειρα κάνεις, νομίζω!
- Δεν πρόκειται να πάμε μπροστά, με τίποτα, διότι όλοι οι προγραμματισμοί, οι σκέψεις οι δηλώσεις και τα συναφή γίνονται ερήμην μας!
- Χαχαχα! Με έκανες και γέλασα. Βδομάδες είχα να γελάσω…
- Ρε, ξέρεις τι έμαθα; Έγινε πρόταση, λέει, να μπουν δίδακτρα στα σχολεία! Εξακόσια ευρώ το χρόνο! Καταλαβαίνεις δηλαδή! Βρακί δεν έχουμε να βάλουμε, τώρα θα μείνουμε μόνο με το λάστιχο!
- Όχι, ρε!
-Το όχι, που πάει; Στα δίδακτρα, στο βρακί ή στο λάστιχο;
- Είναι δυνατόν να έγινε τέτοια πρόταση;
- Αν έγινε, λέει!
- Και που θα βρει ο κόσμος τα λεφτά;
- Είδες τι σου λέω; Ότι δεν ξέρουν τι κυκλοφορεί στην πιάτσα! Εξ ιδίων κρίνουν προφανώς τα αλλότρια! Νομίζουν ότι οι μαγαζάτορες και οι μισθωτοί κάνουν κάθε μέρα βουτιές στην πισίνα με τα δολάρια του Σκρουτζ Μακ Ντακ!
- Ποιος είναι αυτός;
- Ρε, δεν αντέχω άλλο! Θα μειώσω τη δόση!
- Ποια δόση;
- Απ’ τα χάπια! Να μειώσω και τις παρενέργειες! Γιατί με βλέπω με ζουρλομανδύα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου