Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ



- Με προβλημάτισες!
- Άντε!
- Ναι, ρε!
- Και πως σε προβλημάτισα;
- Να, προχτές…
- Τι έγινε προχτές;
- Με αυτά που έλεγες.
- Έλεγα… Έλεγα… Δεν θυμάμαι!
- Για τα χρυσαφικά, ρε! Για τους πολύτιμους λίθους!
- Α, για αυτό λες;
- Εμ! Και δε μου λες; Όλα πρέπει να τα δηλώσουμε;
- Εξαρτάται! Εσύ τι έχεις; Για να ρωτάς σημαίνει ότι είναι γεμάτο το σακουλάκι…
- Κάτι ψιλά, ρε!
- Δήλωσέ τα τότε!
- Έχω μια δυσκολία!
- Σε πιάνουν τα τεκμήρια;
- Όχι, ρε! Άλλο είναι το πρόβλημα…
- Ποιο, ρε;
- Κρατάς μυστικό;
- Όπα! Τι θα ακούσω; Υπάρχει μεγάλος θησαυρός;
- Τι να σου πω! Πακτωλός!
- Τότε;
- Τάφος είπαμε, ε;
- Ναι, ρε, μεταξύ μας;
- Λοιπόν, η γυναίκα μου λέει να τα δηλώσουμε διότι υπερβαίνουμε το όριο κατά πολύ. Τα έβγαλε προχτές, τα άπλωσε, τα εκτίμησε…
- Η ίδια;
- Η ίδια! Τι νομίζεις; Δεν ξέρει τι φοράει;
- Και;
- Για να μην στα πολυλογώ, είναι μερικά κομμάτια που νομίζει ότι είναι αυθεντικά, αληθινά, ενώ είναι μαϊμού!
- Όπα της! Την έκανες τη δουλειά σου δηλαδή!
- Οπότε, λέω, δεν αξίζει τον κόπο να τα δηλώσουμε. Αφού δεν πιάνουμε το όριο! Και που ξέρω εγώ τι θα γίνει μετά; Να πληρώνω τζάμπα φορολογία;
- Ναι, αλλά αν της πεις ότι είναι μαϊμού;
- Ποιος είδε τον Θεό και δεν φοβήθηκε!
- Και ένα δίκιο θα το έχει.
- Δεν ξέρω τι να κάνω.
- Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα, δηλαδή!
- Είναι ικανή να μου ζητήσει διαζύγιο…
- Να σου πω, κερδισμένος θα βγεις! Θα λύσεις και το πρόβλημα που έχεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου