Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Αυτές οι έρευνες πια, δουλειά δεν έχουν, σε δουλειά μας βάζουν. Λες και περιμέναμε από τις έρευνες να μάθουμε. Άσε που πέφτουν σχεδόν πάντα έξω!
- Τι έρευνα κυκλοφόρησε πάλι;
- Να! Βρήκαν κάτι δύσκολο! Που ευτυχώς δηλαδή! Γιατί δηλαδή δεν θα ξέραμε τι να κάνουμε αν δεν ξέραμε τα αποτελέσματα. Άσε που έπεσαν κι έξω!
- Τελικά δεν μας είπες! Τι βρήκαν πάλι;
- Ότι τρεις στους δέκα δεν θα πληρώσουν ΕΝΦΙΑ!
- Μόνο; Πολύ αισιόδοξους τους βλέπω!
- Ποιους;
- Αυτούς που βρήκαν το αποτέλεσμα της έρευνας!
- Δεν το βρήκαν αυτοί! Τους τα είπαν, τα πρόσθεσαν κι έβγαλαν τη σούμα!
- Μπορεί να ντράπηκε ο άνθρωπος να απαντήσει αρνητικά!
- Ναι, τον πήρε η ντροπή από τα μούτρα! Εδώ κοτζάμ Καμμένος θυμάσαι τι έλεγε, δεν πληρώνω ΕΝΦΙΑ γιατί είναι παράνομος και αντισυνταγματικός… Αλλά εξαρτάται πότε τα έλεγε!
- Πότε τα έλεγε; Γιατί έχει σημασία;
- Αμέ! Διαφορετικά μιλάς όταν κοιτάς από πάνω προς τα κάτω, και διαφορετικά όταν κοιτάς από κάτω προς τα πάνω!
- Δε σε καταλαβαίνω!
- Δεν πειράζει… Εσύ να είσαι καλά! Άσε να πέσουν και μερικά στο πάτωμα… Όσο λιγότερα καταλαβαίνεις τόσο περισσότερο ήρεμος είσαι! Τι τις θες τις φασαρίες; Πάντως εγώ αναμένω μεγαλύτερο ποσοστό!
- Και αυτή η έρευνα ασχολήθηκε μόνο με τον ΕΝΦΙΑ;
- Και φυσικά όχι! Έχει κι άλλα φρούτα το καλάθι!
- Όπως;
- Ότι τέσσερις στους δέκα ενοικιαστές πληρώνουν το νοίκι τους με καθυστέρηση…
- Πολύ αισιόδοξη την βλέπω την έρευνα! Μες την καλή χαρά είναι!
- Γιατί; Δεν συμφωνείς;
- Εγώ; Γιατί να μην συμφωνήσω; Δεν έχω κανένα λόγο!
- Τότε;
- Διότι και δια ταύτα, η έρευνα απλώς δεν έχει κάτι καινούριο να μας πει. Σε δουλειά να βρισκόμαστε!
- Είσαι υπερβολικός!
- Εγώ;
- Εμ ποιος; Εγώ;
- Ρε, έχεις λεφτά;
- Όχι!
- Εγώ έχω λεφτά;
- Όχι!
- Άρα;
- Άρα;
- Δυο στα δυο!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου