Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Κι άλλη τρύπα!
- Που είναι ρε; Αφού μου είπε η γυναίκα μου ότι τις μπάλωσε όλες τις τρύπες! Είχα στον καβάλο μια, αλλά κρίμα ρε, καλό παντελόνι, να το πετάξω; Με ένα μπάλωμα έγινε καινούριο! Και κάνα δυο άλλες, έγινε λουκούμι! Που είναι αυτή; Της ξέφυγε καμία;
- Ενώ αν ήταν άλλες εποχές, θα έτρωγε πόρτα το παντελόνι και από δω παν κι οι άλλοι! Θα έτρεχες τώρα να αγόραζες καινούριο. Και στην καλύτερη περίπτωση θα γυρνούσες με δυο παντελόνια, μη σου πω με γεμάτη και παραφουσκωμένη σακούλα! Αλλά εγώ για άλλες τρύπες σου λέω! Θα βγουν κι άλλα κενά που θα χρειαστούν να βουλώσουν!
- Α! Εννοείς αυτό που λέμε… Να βρω κανένα φράγκο να βουλώσω καμιά τρύπα!
- Τρύπα με τρύπα έχει διαφορά όμως! Άλλες οι τρύπες οι δικές σου, άλλες οι τρύπες της χώρας…
- Αυτές είναι σαν τη λερναία ύδρα. Κλείνεις τη μια και ξεφυτρώνουν άλλες τρείς… δεκατρείς… χίλιες δεκατρείς…
- Βγήκε πάλι παγανιά το ΔΝΤ και λέει ότι προβλέπει ότι δεν θα αποφύγουν οι συντάξεις να κουρευτούν κι άλλο, στο βαθύ μέλλον! Προβλέπουν τρύπες!
- Πυθίες δεν είχαμε, Πυθίες βρήκαμε! Τι κακό πάθαμε ρε; Ό,τι και να κάνουμε είναι σα να μην κάνουμε τίποτα! Να το ένα από δω, να σφίξιμο το ζωνάρι, να κι άλλες τρύπες! Μου φαίνεται τζάμπα τα κάνουμε όλα αυτά! Δεν έχει τελειωμό αυτό το πράμα; Ακόμα κι άλλες θυσίες; Πόσο πια να θυσιαστούμε; Και άμα θυσιαστούμε τόσο πολύ, ποιος θα απομείνει; Ρε…, λες να θέλουν να μας εξοντώσουν για να φέρουν άλλους να μείνουν; Λες να παίζει κι αυτό;
- Κι εγώ το έχει σκεφτεί αυτό! Και όχι μόνο αυτό! Φανταζόμουν ότι έφυγαν όλοι οι έλληνες από τη χώρα και…
- Και που πήγαμε;
- Άλλοι τα βρόντηξαν σε άλλη γη σε άλλα μέρη, άλλοι δεν άντεξαν… εξαρτάται από τη αντίσταση του καθενός…
- Και εγώ; Εσύ;
- Εμείς είμαστε οι θεωρητικοί του συστήματος…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου