Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Πρέπει να το φιλοσοφήσουμε το θέμα!
- Προβλέπεται βαριά φιλοσοφία;
- Όπως το βλέπει ο καθένας! Φιλοκαλούμεν τε γάρ μετ’ ευτελείας και φιλοσοφούμεν άνευ μαλακίας. Γνωστό και εξαιρετέο! Πρέπει να το ξέρεις! Γνωστό γνωμικό! Διότι φίλε μου, αν δεν φιλοσοφήσεις, ειδικά σήμερα, δεν την βγάζεις καθαρή!
- Δηλαδή όλοι αυτοί που την βγάζουν καθαρή φιλοσοφούν όλη μέρα; Καλά που μου το είπες για να ξέρω τι θα κάνω. Πες το Χρυσόστομε…, τόσο καιρό το κρατάς μυστικό και δεν το λες;
- Ναι, ρε! Έτσι είναι!
- Για ρίξε την φιλοσοφία σου να δούμε!
- Δεν είναι έτσι το θέμα! Δεν είναι πατάω το κουμπί και βγαίνει μια χοντρή!
- Αλλά;
- Πρέπει να είσαι φιλικός και καλόβουλος με ό,τι μπορεί να σου συμβεί, διότι όλη αυτή η θετική ενέργεια που θα σχηματιστεί θα καλύψει το γύρω σου χώρο και θα σε προστατέψει!
- Για συνέχισε… ενδιαφέρον ακούγεται…
- Όταν τριγύρω σου τα βλέπεις όλα θετικά, τότε όλα αυτά που σκέφτεσαι , όλα αυτά που θέλεις να γίνουν θα έχουν αίσια έκβαση…
- Για πες!
- Θα ηρεμήσεις και η ζωή σου θα βελτιωθεί…
- Και τον χορό της βροχής πότε θα τον ξεκινήσουμε;
- Δε σε καταλαβαίνω!
- Τι δεν καταλαβαίνεις; Είμαι ξεκάθαρος… Γιατί εκτός από τον χορό της βροχής θα σου ζητήσω να ξεκινήσουμε και τον χορό του πολέμου. Έχω και μπογιές αν θες να βαφτούμε!
- Ρε, τι κουραφέξαλα μου λες; Σε λίγο θα μου πεις και για τον μάγο της φυλής!
- Καλά το κατάλαβες! Διότι αυτά που μου λες είναι μαγείες και μαγγανείες. Μόνο οι χάντρες και τα καθρεφτάκια των ιθαγενών λείπουν!
- Δεν σε καταλαβαίνω!
- Είδες; Τώρα που άρχισα να φιλοσοφώ και εγώ δεν με καταλαβαίνεις! Έχουμε διαφορετικές φιλοσοφίες! Αλλιώς εσύ, αλλιώς εγώ!
- Τολμώ να πω ότι δεν σε πιάνω!
- Είναι γιατί, σήμερα φιλοσοφούμε όχι άνευ… αλλά μετά…!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου