Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Βάλαμε και φώτα  φέτος!
- Ναι, μας ανέβηκε η ψυχολογία… Θα γιορτάσουμε, ρε, και επισήμως… με τη βούλα που λένε…
- Νομίζεις…
- Τι υπονοείς πάλι; Άσε, ρε παιδί μου, να καταλάβουμε λίγο γιορτές… να γλυκαθεί λίγο το στόμα μας από τους κουραμπιέδες και τα μελομακάρονα…
- Πρόσεξε, μόνο μη σου σταθεί κανένα αμύγδαλο στο λαιμό…
- Όλο υπονοούμενα και σχόλια είσαι… δεν πρόκειται να βάλεις μυαλό εσύ με τίποτα… Μια ζωή πνεύμα αντιλογίας…
- Ποιος εγώ; Δεν είμαστε καλά μου φαίνεται… Εγώ πνεύμα αντιλογίας; Για να μαζευόμαστε σιγά σιγά… Δεν θέλω αηδίες… Τι νομίζεις;  Εγώ δεν θέλω να καταλάβω γιορτές νομίζεις;
- Αλλά τότε;
-Τι τότε ρε; Δεν βλέπεις, δεν οσφραίνεσαι τι αέρας κυκλοφορεί;
- Μπα… Τίποτα! Α! για στάσου… Κάτι μου ‘ρχεται… Αυτή είναι μυρωδιά από κεφτεδάκια… Από πού να ‘ρχεται, λες;
- Από κει, από την κυρά Φρόσω… Δεν βλέπεις το ανοικτό παράθυρο; Να πεταχτώ να σου φέρω κάνα δυο;
- Σοβαρολογείς;
- Εγώ πάντα, εσύ τα καταφέρνεις και με εξοργίζεις…
- Ναι, καλά τώρα, δικαιολογίες… Έχεις νεύρα από αλλού και ξεσπάς σε μένα…
- Το βρήκες… Δεν βλέπεις ότι μάλλον δεν πρόκειται να περάσουμε …χριστουγεννιάτικα Χριστούγεννα;  Όλα τα άλλα είναι να …πλέξουμε περικοκλάδες… δεν βλέπεις εδώ το κυνηγητό των ψήφων; Θα πάμε… δεν θα πάμε…
- Που θα πάμε πάλι;
- Για εκλογές, ρε! Αν δεν βγει, τότε βουρ για εκλογές, σε δουλειά να βρισκόμαστε δηλαδή, και να βρίσκονται.. Αφού δεν κάθονται όλοι μαζί να βγάλουν μια άκρη… Ο καθένας κοιτάζει πώς να κρατήσει το όνομα του στην επιφάνεια… Δηλώσεις επί δηλώσεων… Έλεος πια… Δεν έβαλαν ακόμη μυαλό; Και εμείς δηλαδή…
- Τι εμείς;
- Εγώ κι εσύ και ο άλλος παραπέρα… Από ό,τι φαίνεται ντιπ για ντιπ… Καταντίπ…
- Δηλαδή;
- Είσαι και στούρνος… Τα θες όλα αναλυτικά… Κι εμείς… Δεν βάζουμε μυαλό…                        
- Και πως το συμπέρανες αυτό;
- Από τα πολλά χειροκροτήματα… Ούτε σε θέατρο να ήμασταν… Ούτε σε πρεμιέρα τόσα…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου