Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Έχω μυωπία!
- Τι μου λες! Πόσο;
- Δεν ξέρω…
- Τι σου είπε ο γιατρός;
- Δεν πήγα…
- Τότε, πως ξέρεις ότι έχεις μυωπία;
- Απλούστατα, γιατί δεν βλέπω…
- Και πως σου ήρθε τώρα αυτό;
- Εμ, όταν λέει η Αγγέλα ότι είναι ορατά πλέον τα αποτελέσματα της οικονομικής πολιτικής στη χώρα;
- Και τι σχέση έχει η μυωπία σου με αυτό;
- Εμ, αφού εγώ δεν βλέπω τίποτα, τι να πω; Ότι δεν έχω πρόβλημα; Αφού δεν βλέπω αυτά που βλέπει η Αγγέλα… Έχω μυωπία σου λέω… Δεν εξηγείται διαφορετικά… Αφού δεν βλέπω; Τι; Ψέματα θα πω;
- Μήπως κοιτάει αλλού αυτή κι αλλού εσύ; Το σκέφτηκες κι αυτό;
- Αυτό το έχω δεδομένο. Είναι δυνατόν να κοιτάμε στην ίδια μεριά; Αυτή κοιτάει στην ανατολή και εγώ στη δύση…
- Εμ, για αυτό! Το πρόβλημα δεν είναι η μυωπία σου… Βλέπεις μια χαρά, απλά υπάρχει έλλειψη συντονισμού… Συντονιστείτε…, κάπου έχετε χαθεί…
- Χαμένοι είμαστε από χέρι έτσι κι αλλιώς… Δεν βλέπεις ότι σε έρευνα που έγινε πανελλαδικά πάνω από το πενήντα τοις εκατό δεν μπορεί να πληρώσει φόρους και εισφορές;
- Βρε, μπας κι εννοούσε ότι είναι ορατά αυτά;
- Ναι, σιγά που θα εννοούσε αυτά. Άλλα αποτελέσματα την ενδιαφέρουν… Στη χώρα, αλλά χωρίς τους πολίτες της… Έτσι κι αλλιώς είπε ότι κατανοεί τις δυσκολίες που περνάει ο ελληνικός λαός… Και τον σέβεται…
- Χέστηκε η φοράδα στ’ αλώνι… Έξω από τον χορό, ό,τι θέλει μπορεί να πει ο καθένας… Και τι άλλο έδειξε η έρευνα; Βρήκε καμιά λύση; Έβγαλε κανένα συμπέρασμα;
- Αυξήθηκε λέει και το ποσοστό που βλέπουν θετικά την πορεία της ελληνικής οικονομίας…
- Έτσι κι αλλιώς η ελπίδα πεθαίνει τελευταία…
- Το ΄παμε αυτό πολλές φορές… Έχει καταντήσει πλέον αηδία…




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου