Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Οι διεφθαρμένοι!
- Τι είναι αυτό;
- Εσύ τι λες να είναι;
- Τίτλος από ταινία!
- Θα μπορούσε να είναι! Και μη σου πω ότι θα έκοβε χιλιάδες εισιτήρια, μη πω και παραπάνω. Μόνο το σενάριο να είναι ακριβές…
- Τότε τι είναι τελικά;
- Το διεφθαρμένο γένος των Ελλήνων…
- Πλάκα μου κάνεις!
- Όχι, καθόλου! Αλλά μη το παίρνεις και προσωπικά! Δεν σε είπαμε και καμπούρη. Εξ άλλου υπάρχουν και πολλοί που δεν τους καίγεται καρφάκι αν τους χαρακτηρίσουν έτσι. Δεν ιδρώνει το αυτάκι τους για τίποτα. Τη δουλειά τους να κάνουν μόνο. Θα μου πεις, μας παίρνει όλους η μπάλα… Μας παίρνει, τι να κάνουμε… Όταν ήταν να προσέχουμε είχαμε κλειστά τα μάτια… Ας προσέχαμε, λοιπόν! Δεν διαβάζεις που λέει ότι είμαστε στην χειρότερη θέση μέσα στην ευρωπαϊκή ένωση;
- Να βγούμε τότε, μήπως θα είναι καλύτερα. Μπορεί να πετύχουμε καλύτερη θέση. Ε; Τι λες;
- Το κρατώ το αστειάκι σου! Το κρατώ! Θα το έχω στα υπόψη μου! Το θέμα είναι ότι την πληρώνουμε όλοι, φταίξαμε δεν φταίξαμε… βγαίνουν στην επιφάνεια σενάρια και σενάρια… θρίλερ… όρεξη να έχεις να μαθαίνεις
- Για να συγχύζομαι! Άσε καλύτερα!
- Πώς θα μάθεις τότε ποιοι σε ξεγέλασαν και σε κορόιδεψαν;
- Τι νομίζεις ότι είναι τα πέντε, δέκα ονόματα που ακούγονται; Αυτοί μάλλον είναι οι κομπάρσοι στην ταινία. Και φαντάσου. Για να είναι αυτοί οι κομπάρσοι, καταλαβαίνεις τι σαβουρώσανε κι οι άλλοι! Βαθύς ο πάτος…
- Εντάξει, δεν λέω, έχεις δίκιο…
- Ρε, εδώ σου λέει, ότι ο τύπος στην Ελλάδα είναι εν μέρει ελεύθερος…
- Δηλαδή;
- Τι δηλαδή; Δεν καταλαβαίνεις; Εν μέρει ελεύθερος, μια έτσι, μια γκιουβέτσι…
- Μου το χαλάς τώρα… Φυλακισμένος είναι; Παίρνει περισσότερες άδειες από τους άλλους;
- Παρ’ το κι έτσι. Την μια μέρα είναι …άστα να πάνε και την άλλη μέρα είναι …άστα να πάνε!
- Με μπέρδεψες!
- Εγώ; Αποκλείεται, το θέμα είναι μπερδεμένο από μόνο του.
- Πες το, ντε, να το καταλάβω!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου