Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ



- Έχω πέσει στα πατώματα!
- Τι έγινε; Έχεις αναλάβει γενική καθαριότητα;
- Όχι, παιδί μου! Τι καθαριότητα μου λες; Οικονομία…, τώρα πλέον η καθαριότητα δεν είναι μισή αρχοντιά! Διότι αρχοντιά τέλος, άρχοντες τέλος, ας βρωμίσουμε και λίγο, δεν χάλασε ο κόσμος… Λες να μας κακολογήσουν που δεν θα είμαστε καθαροί;
- Ξέρω εγώ…;
- Είμαι στα πατώματα λόγω της κωφώσεως την οποίαν υπέστην, άπαξ και επληροφορήθην ότι ο κατώτατος μισθός στην Ελλάδα είναι σε υψηλά επίπεδα. Και επειδή εγώ έχω ένα πρόβλημα με τα ύψη, αντραλίζομαι, δεν μπορώ, βουλώνουν δε και τα αυτιά μου, έπεσα στα πατώματα για να συνέλθω λίγο!
- Πήγες στο γιατρό;
- Αυτή τη φορά όχι, διότι ξέρω την αιτία της απώλειας της ακοής μου. Και επειδή δεν θέλω να γίνω καλά, είπα με πρακτικό τρόπο να τη βελτιώσω λίγο, όχι πολύ, διότι δεν θέλω και να ακούω κιόλας!
- Μήπως έγινε κανένα λάθος; Μήπως δεν άκουσες καλά;
- Εκεί εναποθέτω κι εγώ τις ελπίδες μου, αλλά το βλέπω για σίγουρα να είναι έτσι. Στην Ελλάδα όλα ξεκινούν από ένα λάθος. Πέφτουν οι βόμβες τρέχουμε να κρυφτούμε, μετά το συνηθίζουμε, και στη συνέχεια λόγω της κωφώσεως ακούμε άλλα ‘ντ’ άλλων! Ίσως είναι στα πλαίσια των περιβαλλοντολογικών πειραμάτων περί της ανθρώπινης ακοής και δη της αντοχής των Ελλήνων στα πολλά ντεσιμπέλ! Σου λέει, τόσα πειράματα γίνονται στην Ελλάδα. Τι πειράζει ένα παραπάνω; Παρακαλώ σου λέει, έρχεται το ερευνητικό εργαστήριο και οσονούπω βγάζει τα αποτελέσματα, διότι είμαστε και συνεργάσιμα ινδικά χοιρίδια. Έχουμε μάθει πλέον. Αφού στα εργαστήρια παγκοσμίως η φήμη μας σαν πειραματόζωα έχει ανέλθει στα ύψη. Για αυτό είμαι στα πατώματα. Δεν μπορώ τόσο ύψος. Η υψοφοβία μου έχει παρεκτραπεί. Με ενοχλεί αφάνταστα!
- Δραμαμίνες δοκίμασες;
- Αυτές είναι για τη ναυτία, βρε άσχετε!

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου