Σάββατο 7 Μαΐου 2011

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ!


ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜ. "ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ" ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ 27/11/2008


ΓΡΑΦΕΙ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΟΣΧΗΣ


 - Δεν ξέρω τι να πω...!
Παντού υπάρχει ένας χορός εκατομμυρίων και βρίσκομαι στη μέση χωρίς ούτε να μπορώ να ακουμπήσω κανένα δεκάρικο... Χαμός γίνεται... Τόσο κοντά και όμως τόσο μακριά... Δεν έχω και μακριά χέρια... Αύξηση των κερδών μιας τράπεζας, σου λέει, τους τελευταίους μήνες και αναρωτιέμαι γιατί να μην έχει και η δικιά μου δουλειά αύξηση κερδών... Αντίθετα... δεν προλαβαίνω να συντονίσω τα έξοδα με τα έσοδα... Τι σόι επιχείρηση έχω εγώ...; Τι φταίει και δεν μπορώ να τα φέρω βόλτα...; Και από την άλλη για να σωθεί το οικονομικό μας σύστημα πρέπει να επιδοτηθούν οι τράπεζες από το κράτος... Μα αφού έχουν κέρδη γιατί να μπουν σε αυτό το πρόγραμμα...; Δεν το καταλαβαίνω...! Εσύ το καταλαβαίνεις...; Εσένα μιλάω...! Το καταλαβαίνεις...;
Δεν πήρε απάντηση και συνέχισε.
- Από την άλλη..., άλλος χορός εκατομμυρίων με ακίνητα και εταιρίες μας έχουν ζαλίσει τα νεύρα καθώς δεν βγαίνει άκρη από πουθενά και κανείς δεν ξέρει τίποτα και όλοι είναι ...μεσ’  στην καλή χαρά... Κάτι σαν τη Γερμανού το Σαββατοκύριακο... Καλά, αυτοί δεν έχουν προβλήματα και στενοχώριες και χορεύουν όλη μέρα και λένε ανέκδοτα και χαζομαρούλες; Και τους πληρώνουν και από πάνω...!
Νάσου και το τζόκερ που ...προσφέρει κοντά 4.5 εκατομμύρια ευρώ και μου έρχεται μια τρέλα! Πολλά λεφτά! Α, ρε να τα είχα...! Και όχι όλα... Λίγα από αυτά μου φτάνουν... Δεν θέλω πολλά... Ίσα ίσα να ορθοποδήσω να ξοφλήσω τα χρέη μου, να βολευτώ κάπως... Πάλι ένας θα τα πάρει... Γιατί δεν το αλλάζουν το σύστημα για να κερδίσουν περισσότεροι; Να σωθούν μερικοί! Τι να κάνω πια;
Να ανοίξω καμμιά τράπεζα και εγώ; Αν έλεγα ότι είναι λίγο δύσκολο θα γελούσες μαζί μου... Γιατί... για να ανοίξω τράπεζα πρέπει να έχω ήδη λεφτά... Οπότε ξέχνα το! Δεν είναι για μας αυτά! Είναι υπερβολικά δύσκολο και ούτε καν αγγίζει τη σφαίρα των ονείρων μου... Να ιδρύσω κανένα μοναστήρι; Μα και εκεί θέλει γνωριμίες, θέλει... και τι δεν θέλει...! Να μου δώσουν εκπομπή στην τηλεόραση...; Εύκολο είναι, να πουλάς τρελίτσα και να πληρώνεσαι και από πάνω... Θέλει και εκεί γνωριμίες, μωρέ...! Πώς να τρυπώσεις...; Άσε καλύτερα, θα παίξω κανένα τζόκερ μπας και μου πέσει κανένα ευρώ και λιγδωθεί το ταμείο μου... Πόσα να παίξω όμως...; Και άμα χάσω και αυτά που θα βάλω...; Ασε, μωρέ ούτε τζόκερ θα παίξω...! Δεν ξέρω τι να κάνω... Δεν ξέρω τι να πω...
Ούτε και εγώ ήξερα τι να του απαντήσω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου