Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! 21/01/2010

ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜ. "ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ" ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ 21/01/2010


ΓΡΑΦΕΙ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΟΣΧΗΣ


Όλο κάτι τέτοιες στιγμές εμφανίζεται!
Όταν έχει πρόβλημα και απορίες. Τρέχει, φωνάζει και εξαφανίζεται. Πού να βγάλεις άκρη! Και αυτή την φορά ήρθε ξαναμμένη και αδικημένη σύμφωνα με τις δηλώσεις της.
- Εγώ γιατί δεν πήρα επίδομα αλληλεγγύης;
- Γιατί προφανώς έχεις εισόδημα που υπερβαίνει το όριο επιδότησης!
- Και οι άλλοι που πήραν;
- Ποιοί άλλοι;
- Οι άλλοι που βγάζουν περισσότερα από μένα. Εγώ τι έχω; Μια σύνταξη από τον μακαρίτη τον άντρα μου. Τίποτα άλλο.
- Προφανώς η σύνταξη είναι ...χορταστική θείτσα μου!
- Τι χορταστική και κουραφέξαλα μου τσαμπουνάς; Εδώ μιλάμε για ανθρώπους που έχουν κανά δυο σπίτια, ένα εξοχικό, και κανά δυο αυτοκίνητα. Και πήρε λέει επίδομα! Γιατί έχει μικρότερο εισόδημα. Αυτό εγώ δεν το καταλαβαίνω! Δηλαδή αυτός είναι πιο φτωχός από μένα; Ας μου δώσει τα ακίνητα του και χάρισμα του το επίδομα.
Γι’ αυτό είμαστε τόσοι πολλοί φτωχοί στην Ελλάδα; Ετσι δεν έγραφες χτες; Αν είναι έτσι οι φτωχοί, πες μου πού να πάω να γίνω και εγώ. Άσχημα είναι να είσαι τέτοιος φτωχός;
- Δεν έγραφα. Από έρευνα της Ευρωπαϊκής Ένωσης ήταν τα ποσοστά.
- Και πού τα βρήκε η Ευρωπαϊκή Ένωση; Από κάπου τα πήρε. Πάλι ψέμματα λέμε για να μας τραβολογάνε; Εγώ δεν είδα πουθενά φτωχούς με ακίνητα και αυτοκίνητα και εξοχικά!
Αντε τώρα να εξηγήσεις ότι ψέμματα δεν λέει το επίσημο κράτος αλλά εμείς. Διότι εμείς αποτελούμε το κράτος. Και αν τα μέλη ενός κράτους ψεύδονται τότε ψεύδεται και το επίσημο κράτος που μας αντιπροσωπεύει. Διότι μας ενδιαφέρει μόνο το σήμερα. Δεν έχουμε μάθει να κοιτάμε στο βάθος του χρόνου για να βελτιωθούμε μακροπρόθεσμα και μόνιμα.
Μας ενδιαφέρει μόνο το σήμερα. Για το αύριο έχει ο Θεός! Αλλά δεν θέλουμε να καταλάβουμε ότι ο Θεός δεν έχει πάντα.
Του τα τελειώσαμε εμείς, μικροί και μεγάλοι!
Με κοίταξε συνοφρυωμένη και με αποστόμωσε:
- Ωχ, αδερφέ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου