Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ

- Είχαμε όλα τα άλλα έχουμε κι αυτό τώρα!
- Τι βρήκες πάλι;
- Εγώ τα βρίσκω; Έρχονται πάνω μου, σα μαγνήτης, τσακίζονται πάνω στα μούτρα μου!
- Τα θες και τα παθαίνεις! Εγώ που δεν τα θέλω δεν τα παθαίνω!
- Εσύ είσαι ο άλλος, ο δίδυμος μου εαυτός! Για αυτό!
- Α! Έτσι πάει δηλαδή! Τα ψειρίζεις πολύ ρε αδερφάκι μου!
- Άσε να πέσει και κάτι κάτω! 
- Κάτω δεν πρόκειται να πέσει! Πάνω μου θα πέσει, πάνω μας θα πέσει!
- Και τι θες να πεις τώρα;
- Ότι και στην αριθμητική ακόμη, είμαστε για το έλα να δεις! Ούτε δυο γαιδάρων άχυρο δεν μπορούμε να μοιράσουμε!
- Εξαρτάται το άχυρο ίσως!
- Μπορεί! Αλλά εξαρτάται και το πόσο φαγανά είναι και τα γαϊδούρια μας! Μπορεί το ένα να είναι πιο φαγανό από το άλλο! Αλλά ξεφεύγεις! Εδώ το θέμα μας είναι άλλο! Διότι η αριθμητική είναι απλά πράγματα, εν τούτοις τα κάνουμε θάλασα και εκεί!
- Πάρε ένα κομπιουτεράκι ρε! Βαλ’ τα κάτω και θα βγάλεις αποτέλεσμα!
- Ακριβώς, διότι το 90000 είναι μεγάλη απόσταση μέχρι το 500000!
- Τι; Μη μου πεις ότι σου έπεσε το τζόκερ! Τι; Έπεσαν λεφτά στα χέρια σου; Βλέπω να γυαλίζει το μάτι σου! Μη μου πεις! Α, ρε κωλόφαρδε!
- Βιάζεσαι, βιάζεσαι! Ούτε το ένα ούτε το άλλο! Έχω κάνει δίαιτα και έχασα μπόλικα κιλά!
- Τότε;
- Υπάρχει μια διαμάχη για το πόσοι ήταν στο συλλαλητήριο προχτές!
- Στη Θεσσαλονίκη;
- Ναι! Που αλλού;
- Και;
- Οι μεν λένε το ένα και οι άλλοι το άλλο! Που να βρίσκεται η αλήθεια;
- Η αλήθεια είναι ότι υπήρχε κοσμοσυρροή!
- Ναι, αλλά γιατί αυτή η διαφορά; Οι μεν το έχουν για πανηγυράκι και οι δε για λαοθάλασσα!
- Κοίτα να σου πω… Επειδή ήμουνα, έχω να σου πω ότι γέμισε ο τόπος…
- Ναι αλλά πόσοι; Που να βρίσκεται η αλήθεια;
- Εκεί που την κρύβουν! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου