Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2016

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Ουφ! Πάει κι αυτό!
- Τι έγινε και ξαλάφρωσες;
- Ησύχασα βρε παιδί μου! Ανακουφίστηκα!
- Για λέγε!
- Να ρε, δεν τελειώσαμε με τις άδειες;
- Α! Εγώ άφησα πέντε μέρες άδεια μέχρι τον Δεκέμβρη! Δεν ξέρεις τι γίνεται! Θα τις χρειαστώ μάλλον!
- Δεν μιλάω για την άδεια από την δουλειά, ρε…
- Ποιες άδειες τότε;
- Για τις τηλεοράσεις ρε!
- Ποιες τηλεοράσεις; Πρέπει να έχεις άδεια για να έχεις τηλεόραση σπίτι; Ποπό! Κι άλλα λεφτά; Και που την βγάζουν αυτή την άδεια;
- Βρε, νούμερο! Για τους σταθμούς της τηλεόρασης μιλάω!
- Και;
- Άλλα κανάλια θα κλείσουν, άλλα θα τα ακουμπήσουν και θα μείνουν ανοιχτά ή θα ανοίξουν καινούρια…
- Ιδέα δεν έχω!
- Καλά που ζεις;;;
- Εδώ! Δεν διαβάζω εφημερίδα, δεν ακούω ραδιόφωνο, δεν βλέπω τηλεόραση  και έχω το κεφάλι μου ήσυχο και τα λεξοτανίλ μου μειωμένα! Πάμε παρακάτω!
- Τι να σου πω τώρα… Να σου πω τι θα γίνει… πάλι κάποιος κόσμος που θα απολυθεί…
- Α! Καλά! Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου! Έμαθες τίποτα;
- Σαν τι;
- Καμιά αντίδραση… κανένας ξεσηκωμός… Να ρε, όπως είχε γίνει τότε με την ΕΡΤ…
- Τς! Και μου φαίνεται παράξενο… Να δεις που οι δημοσιογράφοι μεταξύ τους δεν χωνεύονται… Ποιος ξέρει… Τι να πω… Άκου…, άκου κι αυτό… ο Γερμανός υπουργός εσωτερικών κατηγορεί ότι εμείς φταίμε για το προσφυγικό… Καλά, λέει που έβαλε η Ουγγαρία φράχτη και σταμάτησε η επέλασή τους…
- Καλά ό,τι θυμάται χαίρεται κι αυτός… Σε λίγο θα μας πουν ότι εμείς φταίμε που υπάρχουν αυτοί!  
- Πες το ψέματα!
- Καλά ρε, όλα τα στραβά εμείς τα κάνουμε, τέλος πάντων… κάτι σωστό δεν κάνουμε  εμείς…
- Ναι, ό,τι πήραν πήραν, δεν μπορούν άλλους!
- Όλοι παίζουν με τον πόνο του κοσμάκη, δεν πα να είναι ντόπιοι, πρόσφυγες, αλλοδαποί, ημεδαποί όλοι έχουν ένα δράμα να ζήσουν…
- Και ύστερα;
- Τα ύστερα του κόσμου… 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου