Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης σην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Που πας ρε;
- Τρέχω, τρέχω!
- Καλά ρε θα προλάβεις. Πάρε μια ανάσα!
- Βιάζομαι σου λέω, είμαι  υπ’ ατμόν!
- Ένα καφεδάκι να πιούμε. Πόσο θα κάνεις;
- Ρε, βιάζομαι, σου λέω!
- Καλά, τότε, άντε γεια!
- Καλά, δεν θα με ρωτήσεις για πού είμαι τόσο βιαστικός;
- Όχι, ρε! Δε σε ρωτάω!
- Και γιατί;
- Κάτσε να πιεις ένα καφεδάκι να σε ρωτήσω. Κερνάω εγώ!
- Άμα είναι να κεράσεις! Μη σε προσβάλλω!
- Για λέγε λοιπόν; Για πού με το καλό;
- Πάω να γίνω μετανάστης.
- Και εσύ τέκνον Βρούτε; Και εσύ θα την κάνεις; Άλλα μας έλεγες παλιά, άλλα κάνεις τώρα!
- Δεν κατάλαβες…, δεν θα φύγω.
- Τι σόι μετανάστης θα γίνεις άμα δε φύγεις;
- Θα γίνω μετανάστης …εσωτερικού χώρου!
- Άλλο πάλι και τούτο; Τι είναι αυτό; Μου θυμίζει λίγο διακόσμηση! Πώς λέμε διακοσμητής εσωτερικού χώρου; Τώρα θα έχουμε και μετανάστες εσωτερικού χώρου;
- Το σκεφτόμουνα μέρες και είπα δεν υπάρχει άλλη λύση. Ήταν η καλύτερη.
- Και πώς; Που;
- Κοίτα να σου πω! Ως Έλλην, βασικά είμαι περήφανος, το λέγαμε κάποτε, τώρα δεν ξέρω αν ισχύει, τραβάω τα πάνδεινα στην χώρα μου.  Με τραβολογούν από δω, με τραβολογούν από κει, έλα κι εδώ, πήγαινε κι εκεί. Σταματημό δεν έχει! Που να πρωτοπρολάβω να πάω ο άνθρωπος; Ένα κορμί! Πόσο να αντέξει και αυτό;
- Πάλι τυχερός είσαι που σε καλούν!
-Τέτοια καλέσματα δεν τα θέλω, να μου λείπουν. Δεν είναι για να με κεράσουν. Είναι για να …κεραστούν αυτοί! Πάρε και μέτρα. Πόσες υπηρεσίες υπάρχουν στην χώρα; Από όλες πρέπει να περνάω κάθε μήνα. Πως λέμε κάθε μήνα σωματική παρουσία στο αστυνομικό τμήμα για να κυκλοφορείς έξω; Ένα τέτοιο πράγμα!
- Α! Κατάλαβα που το πας!
- Καλέσματα και αηδίες! Να τις βράσω!
- Και λοιπόν;
- Είπα να γίνω μετανάστης, γιατί από ό,τι υπολογίζω υπάρχει μέλλον εδώ. Θα έχω την στέγη μου, τη ζέστη μου, το φαγάκι μου. Καλά στην αρχή μπορεί να είναι λίγο δύσκολα, αλλά και ποια αρχή δεν είναι δύσκολη; Αφού δεν βλέπεις; Θα μαζευτούν σχεδόν όλοι εδώ! Δεν θα υπάρχει και για μένα μια θεσούλα μετανάστη;
- Βρε, πως αλλάζουν οι καιροί; Κάποτε ζητούσες μια θέση στο Δημόσιο και τώρα ζητάς μια θέση μετανάστη!
- O tempora, O mores!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου