Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Σίγουρα έχει το κληρονομικό χάρισμα!
- Ποιος, ρε;
- Ο Άδωνις!
- Κοίτα, αυτός έχει πολλά χαρίσματα! Όσο να ‘ναι, θα είναι το DNA που…
- Γιατί; Είχαν στο σόι του κανέναν προφήτη;
- Τι θες να πεις;
- Προφήτης, ρε! Που λέει τα μελλούμενα!
- Εεε! Όσο και να πεις με την Πυθία, τόσα χρόνια ένα αλισβερίσι θα το είχε… Αλλά γιατί το λες;
- Γιατί προφήτεψε από την προηγούμενη…
- Έλα! Πες το μου κι αυτό!
- Ναι, ρε! Λες να ήταν σύμπτωση;
- Μπας και ήξερε το κάτι τις του;
- Ξέρω γω; Αλλά το πέταξε προχτές το Σάββατο, σε μια ταβέρνα, στο Τρίκορφο…
- Και τι προφήτεψε δηλαδή;
- Έτσι κι αλλιώς δεν θα γίνουν αύριο εκλογές!
- Ειιι! Άει στο διάολο! Τι μου λες!
- Αυτό που ακούς!
- Είναι σίγουρο;
- Αφού καταγράφηκε στις κάμερες!
- Λες να ήξερε; Λες να προφήτεψε;
- Πες μου να σου πω!
- Τι να πω; Δεν ξέρω! Η επιστήμη σηκώνει ψηλά τα χέρια! Εσύ πιστεύεις σε προφήτες;
- Τώρα ανοίγεις μεγάλη κουβέντα! Από πού να αρχίσουμε και που να τελειώσουμε!
- Από αυτό που έγινε! Δεν έγιναν οι εκλογές!
- Έλα μου ντε! Τι λες εσύ;
- Ό,τι και να πω, θα πάει στο βρόντο! Αν δεν ξέρεις την πηγή, να δεν ζεις τα γεγονότα στην πηγή τους, ό,τι και να πεις, θα είναι έπεα πτερόεντα! Θα πω εγώ, θα πεις εσύ, θα πούμε όλοι, θα κάνουμε τις αναλύσεις μας, θα βάλουμε τις φωνές μας…
- Και τι στον κόρακα! Κάτι δεν θα πιάσει τόπο; Κάτι θα δείχνει την αιτία…
- Της αναβολής;
- Εμ τι άλλο; Αυτό δεν είναι το θέμα; Τι έγινε; Τι θα γίνει; Πότε θα γίνει;
- Δεν ρωτάς, όμως, το πιο βασικό!
- Ποιο;
- Γιατί έγινε;
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου