Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Άντε, πάμε γι’ άλλα!
- Τι άλλα;
- Τους ορκίσαμε κι αυτούς… Άντε σιδεροκέφαλοι!
- Ποιοι; Αυτοί ή εμείς;
- Εμείς, λες, ε; Μάλλον εμείς! Μας χρειάζεται εξάλλου, διότι αυτό τον μήνα δεν μας βλέπω καλά! Καθόλου καλά! Διότι άλλος για Χίο τράβηξε κι άλλος για Μυτιλήνη!
- Τι; Ποιος έφυγε για διακοπές; Φθινοπωριάτικα;
- Δεν ξέρεις ότι το Φθινόπωρο κάνεις τις καλύτερες διακοπές;
- Τς! Εξ άλλου εγώ έχω ξεχάσει τις καλοκαιρινές διακοπές. Μου φαντάζουν όνειρο μακρινό. Τις φθινοπωρινές θα σκεφτώ; Αλλά δε μου λες; Ποιος έπιασε τα νησιά;
- Κανείς!
- Τότε;
- Ο καθείς ασχολείται με τα δικά του…
- Και εμείς με τα δικά μας! Έτσι πάει…
- Με τα δικά μας δεν μπορούμε να ασχοληθούμε… άλλοι ασχολούνται…
- Ωραία τότε… Ευκαιρία να φύγουμε κι εμείς διακοπές…
- Για πού λες;
- Στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα!
- Στο άγνωστο;
- Στο άγνωστο…, στο άγνωστο…,  είναι πιο ασφαλές!
- Λες, ε;
- Όπως σε βλέπω και με βλέπεις! Καταφθάνει τυφώνας, καταιγίδα, και όλα τα υπόλοιπα συναφή που καλλωπίζουν παρόμοια σκηνικά!
- Λες, ε;
- Το ξαναλέω! Αστραπές βροντές και όπου φύγει φύγει…
- Λες ε;
- Ούτε ομπρέλες θα βοηθήσουν ούτε καμπαρντίνες…
- Που τις θυμήθηκες αυτές; Άκου καμπαρντίνες!
- Ελλείψει ομπρελών… Καλές είναι κι αυτές… αλλά δεν βοηθάνε πλέον…
- Θα επέλθει χειμώνας δηλαδή… Γι αυτό λες να φύγουμε διακοπές;
- Πολύ σωστά αντελήβης… Δεν μας σώζει τίποτα εδώ… Θα την κάνουμε με ελαφρά πηδηματάκια, τάχα μου, τάχα μου για διακοπές και θα πάμε να κλειδωθούμε σε κανένα μπουντρούμι, να μην μας βλέπει ψυχή ζώσα… Και ας τους να μας ψάχνουν!
- Το ίδιο δεν θα είναι; Τι εδώ τι εκεί; Αφού οι διακοπές θα είναι ψεύτικες. Διακοπές να τις κάνεις… Τέλος πάντων…
- Ρε, βλάκα, θα γλυτώσουμε από τη θεομηνία που θα ενσκήψει…
- Και πότε θα επιστρέψουμε;
- Ποτέ! Γιατί να επιστρέψουμε; Θα είμαστε οι πρώτοι μετανάστες που δεν θα έχουμε νόστο για την πατρίδα!

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου