Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Λες να έχω τρελαθεί; Να είμαι τρελός;
- Τι πράγματα είναι αυτά που λες;
- Τώρα τελευταία, όλο και πιο συχνά μου καρφώνεται η ιδέα ότι χάνω τα λογικά μου!
- Αμάν, βρε παιδί μου!
- Ναι, ναι! Όλο και πιο πολύ νομίζω ότι θα καταλήξω σε καμιά νευρολογική κλινική!
- Σιγά, ρε! Πάλι υπερβολικό σε βρίσκω!
- Καθόλου, αφού σου λέω… και άμα σου καρφωθεί καμιά ιδέα… Άστα να πάνε! Είναι να μην σου κολλήσουν εμμονές! Ό,τι χειρότερο!
- Αυτό ξαναπές το!
- Σ’ αυτό το στάδιο νομίζω ότι βρίσκομαι. Ότι τα χάνω, ζω μέσα σε μια σύγχυση, και όσο το σκέφτομαι τόσο πιο πολύ τρομάζω!
- Σημεία των καιρών!
- Ναι, αλλά εγώ είμαι μόνο έτσι; Άλλοι δεν είναι;
- Που να ξέρεις; Ξέρεις εσύ πολλούς που παραδέχονται ότι είναι τρελοί;
- Δηλαδή, εγώ που το παραδέχομαι, τι είμαι; Πόσο τρελός, πια; Στα πρόθυρα ή πλέον έχω καταλήξει σε ανήκεστο βλάβη;
- Ανήκεστο βλάβη;
- Ναι, ρε! Μάθε ελληνικά πια; Όλο ξένες γλώσσες; Άσε που πάνε να γίνουν κι ακριβές! Ενώ τα ελληνικά; Μια χαρά τζάμπα! Ούτε καν φπα! Διότι τι να τις κάνεις τις ξένες γλώσσες από δω και πέρα. Αχρείαστες θα είναι!
- Ρε, κοντά τριακόσιες χιλιάδες επιστήμονες έφυγαν για έξω. Σίγουρα μιλούσαν κάποια ξένη γλώσσα!
- Ναι, αλλά από δω και πέρα τέλος! Θα απαγορευτεί η έξοδος από τη χώρα. Όσοι ήταν να φύγουν, έφυγαν!
- Γιατί; Θα μείνουμε παγιδευμένοι στη χώρα;
-Αμέ! Ξέρεις εσύ κανένα τρελοκομείο χωρίς τρελούς; Ένα τρελοκομείο πρέπει να έχει και τροφίμους για να λέει ότι είναι τρελοκομείο! Γίνεται αλλιώς; Είδες εσύ να λειτουργεί κανένα τρελοκομείο χωρίς τρελούς; Όχι! Άρα; Βάσει σχεδίου, χρειάζονται οι τρελοί! Οπότε; Εκεί βαδίζω κι εγώ! Δεν έχω περιθώρια δραπέτευσης! Θα παραμείνω έγκλειστος!
- Ηρέμησε! Κάπου θα έχουν τα σύνορα κανένα μονοπάτι! Όλο και κάτι θα γίνει!
- Ρε, για στάσου…! Αφού παραδέχομαι ότι είμαι τρελός, μπας και είμαι λογικός;
- Αμάν! Θα κλείσει, δηλαδή, το τρελοκομείο; Χαθήκαμε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου