Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Σα να μου φαίνεται ότι είσαι κάπως!
- Πως κάπως δηλαδή;
- Κάπως, ρε παιδί μου, πώς να το πω… Το βλέμμα σου κάπως… το μάτι σου γυαλίζει, κάπου πάει να ξεπεταχτούν τα νεύρα σου…
- Τα νεύρα μου…
- Είδες λοιπόν, κάπως είσαι…
- Τα νεύρα μου ένα καημός…
- Κάθε λιμάνι και καημός, κάθε καημός και δάκρυ… Για ξεφούρνισέ το…
- Μου ‘ρθε κατακέφαλα…
- Καμιά κεραμίδα;
- Όχι!
- Τότε;
- Μου ‘ρθε πρωί πρωί στο ιμέιλ…
- Και;
- Από την Εφορία…
- Οχ! Κατάλαβα!
- Είστε εκπρόθεσμος λέει…
- Καλά, δεν το περίμενες; Τέλος οι γιορτές, τα κεφάλια μέσα τώρα…
- Το θέμα είναι που μέσα και πόσο μέσα; Διότι άλλο να το ξέρεις και άλλο να το ζεις!
- Αφού το είπαμε, μετά τις εκλογές θα αρχίσουν οι εφαρμογές…
- Ναι, αλλά πολύ απότομα ρε, παιδί μου, δεν εφαρμόζεται τόσο εύκολα το κουστούμι… Θέλει λίγο να το πάρουμε από εδώ, ένα στένεμα λίγο στη μέση… Να είναι λίγο σουλουπωμένο, να μην κρεμάει… να είναι στα μέτρα μας…
- Περσινά ξινά σταφύλια… Αυτά που ήξερες ξέχνα τα…
- Πάντως έχω μεγάλη απορία… Ακόμη προσπαθώ να μαζέψω για τις ρυθμίσεις που έχω μέχρι τέλος του μήνα… Αυτά τα εκπρόθεσμα πώς ξεφύτρωσαν έτσι…
- Τα ήξερες αυτά, μην παραπονιέσαι…
- Ρε, φίλε, να σου πω κάτι, τα ποσά είναι δυσανάλογα…
- Τι θες να πεις;
- Ότι οι φόροι αυξήθηκαν, αλλά τα έσοδα έπαθαν πανωλεθρία… Αναλογικά δεν πρέπει να πάνε κάπως πιο λογικά; Δεν μπορεί από κει που δεν υπάρχει μία να προσπαθείς να βγάλεις ψωμί…
- Τι να πω, ρε φίλε…
- Και τι θα γίνει άμα δεν έχω να δώσω, άμα δεν έχεις να δώσεις, άμα δεν έχουν να δώσουν… Εδώ σε θέλω… Για πες μου!
- Δεν ξέρω, αλλά κάπου θα το γράφει στο μνημόνιο… Για ριξ’ το μια ματιά! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου