Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Ξέρεις τι αποφάσισα;
- Τι; Κανένα ταξιδάκι;
- Όχι ακόμη! Αυτό είναι plan B!
-Αααα! Δηλαδή;
- Για τις εκλογές ρε!
- Ε! Τι άλλο θα μπορούσε να είναι; Για πες!
- Θα ψηφίσω το κόμμα που βγαίνει πρώτο στα γκάλοπ!
- Μπα; Πώς κι έτσι;
- Αφού δεν βγαίνει διαφορετικά! Από δω το πήγα, από κει το πήγα, δεν βγαίνει!
- Καλά, τόσα κόμματα, ζωή να ‘χουν, δεν σου κάνει κανένα;
- Κανένα! Και για να μην ζαλίζομαι και να μην κάνω συνέχεια λογαριασμούς και υπολογισμούς είπα να  το ρίξω έτσι!
- Έτσι όμως ρίχνεις τα άλλα κόμματα! Κρίμα δεν είναι; Ψυχή δεν έχουν κι αυτά; Δεν τα υπολογίζεις;
- Γιατί; Κι εγώ, ψυχή δεν έχω; Εμένα ποιος με υπολογίζει;
- Εγώ πιστεύω ότι δεν έχεις δίκιο. Τι απόφαση είναι αυτή;
- Είναι η ίδια απόφαση που παίρνουν και οι άλλοι που θα ψηφίσουν τα άλλα κόμματα.
- Τέλος πάντων! Υπάρχει, όμως, θέλω να πιστεύω, ένα πρόβλημα!
- Τι πρόβλημα;
- Ποιο κόμμα βγαίνει πρώτο στα γκάλοπ; Αφού παίζει το θέμα, από μέρα σε μέρα, από ώρα σε ώρα… από εταιρία σε εταιρία, από εφημερίδα σε εφημερίδα! Και άσχετα από αυτό, μέχρι τελευταία στιγμή δεν μπορείς να ξέρεις! Αν και εγώ δεν τα πολυπιστεύω αυτά!
- Τα πιστεύεις, δεν τα πιστεύεις αυτό θα κάνω! Αφού ξέρω τι θα μου έρθει μετά τις εκλογές. Τα είπαμε, τα συμφωνήσαμε, τα υπογράψαμε! Τώρα δεν μένει τίποτα άλλο παρά η εκτέλεση!
- Η εκτέλεση!;
- Ναι, ρε η εκτέλεση! Η εφαρμογή των όσων υποσχεθήκαμε… Να μην φανούμε και αγενείς…
- Α! Αυτό εννοούσες! Είπα κι εγώ. Γιατί προς στιγμήν, έτσι όπως ακούστηκε ανατρίχιασα… Μου σηκώθηκε η τρίχα κάγκελο! Πήγε το μυαλό μου αλλού…
- Που πήγε δηλαδή;
- Άσε τώρα, μη το συζητάμε… γιατί είμαι και προληπτικός… Άμα το συζητάς σου ‘ρχεται κατευθείαν στο κεφάλι… Καλομελέτα και έρχεται!
- Κοίτα να δεις, αυτή η εκτέλεση που λες χρειάζεται και δήμιο! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου