Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Πρέπει να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά.
- Να τα βάλουμε! Γιατί να μην τα βάλουμε; Από που θες να αρχίσουμε;
- Ήθελα να ήμουν από μια άκρη, ρε παιδί μου, και να έβλεπα…
- Τι; Μάτι θες να πάρεις; Σαν δεν ντρέπεσαι λέω εγώ…
- Τρέχει το μυαλό σου… Με παρεξήγησες…
- Εξηγήσου λοιπόν…
- Ρε, θέλω να είμαι μέσα σε αυτές τις αίθουσες που κάνουν συνεδριάσεις και κόντρα συνεδριάσεις  για να δω τι κάνουν και να ακούσω τι λένε!
- Σε ποιες συνεδριάσεις;
- Θες να τα ακούσεις μου φαίνεται…
- Γιατί ρε;
- Διότι συνεδριάσεις δεν υπάρχουν άλλες εκτός απ’ αυτές…
- Ποιες αυτές ρε; Θα μας τρελάνεις;,
- Εγώ θα σε τρελάνω;
- Τι περιμένουμε από στιγμή σε στιγμή, από ώρα σε ώρα, από μέρα σε μέρα, από εβδομάδα σε εβδομάδα…
- Από μήνα σε μήνα από χρόνο σε χρόνο;
- Αφού τα ξέρεις! Τι με ρωτάς;
- Τι να ξέρω ρε; Αλλά αφού πήρες αμπάριζα όλα τα χρονικά διαστήματα είπα να σε βοηθήσω για να μην κουράζεσαι…
- Από μικρό και από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια…
- Τι θες να πεις; Ότι είμαι μικρός ή ότι είμαι τρελός;
- Πάντως είσαι μικρότερος από μένα… Εσύ διαλέγεις και παίρνεις… Πως τα καταφέρνεις και πάντα μου γυρνάς αλλού τη συζήτηση δεν μπορώ να το καταλάβω…
- Πες μας τώρα ότι σε ζαλίζουμε κιόλας!
- Ρε, ξέρεις πόσο θα ήθελα να ήμουν εκεί; Το ‘χω μεγάλη επιθυμία. Να δω τέλος πάντων τι κάνουν… Βρίζονται; Χαριεντίζονται; Ακούγονται φωνές ή επικρατεί η γαλατική συμπεριφορά;
- Κάτι δηλαδή σαν το πιάνο και τα γαλλικά θες να πεις;
- Κάπως έτσι! Τόσο καιρό τι έχουν να πουν; Λένε κάθε φορά τα ίδια και τα ίδια;
- Δεν ξες; Η επανάληψη είναι μήτηρ μαθήσεως!
- Ναι! Και η καθαριότητα είναι μισή αρχοντιά!
- Άκου κι αυτό! Όπου λαλούν πολλά κοκόρια αργεί να ξημερώσει!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου