Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ

- Είμαι ηλίθιος!
- Ε, όχι ρε, πώς το λες αυτό;
- Γιατί; Και εσύ είσαι ηλίθιος!
- Σε παρακαλώ, για πρόσεχε πως μιλάς! Δεν σου επιτρέπω!
- Αφού είσαι!
- Με συγχωρείς, σηκώνομαι και φεύγω! Είσαι απαράδεκτος!
- Μα αφού σου είπα ότι και εγώ είμαι ηλίθιος.
- Μπορείς να είσαι ό,τι θέλεις! Σου απαγορεύω για το άτομο μου να αναφέρεσαι με τέτοιους χαρακτηρισμούς!
- Χαχαχαχα!
- Γελάς κιόλας!
- Τι να κάνω; Να κλαίω; Ήθελα να δω πως θα αντιδράσεις!
- Εσύ τι νόμιζες; Ότι θα αντιδρούσα θετικά και θα έλεγα πες κι άλλα;
- Δεν ξέρω!
- Με συγχωρείς αλλά είσαι πολύ…
- Πριν ολοκληρώσεις για διάβασε εδώ…. Βλέπεις; Δεν είμαι μόνο εγώ και μόνο εσύ. Όλοι είμαστε ηλίθιοι.. Όλος ο ελληνικός λαός… είμαστε ένα ηλίθιος λαός! Είδες; Αφού το λέει κοτζάμ καθηγητής Πανεπιστημίου και μάλιστα του Μονάχου…
-Στο σταθμό του Μονάχου, με ξέχασε άχου, η μαύρη μοίρα μου, μάνα κακομοίρα μου…
- Τι είναι αυτό; Ρετάρεις;
- Δεν το ξέρεις; Λαϊκό άσμα αλλοτινών εποχών δια χειρός Άκη Πάνου!
- Και που κολλάει αυτό;
- Είναι ότι έχουμε μια σχέση αγάπης και μίσους με αυτή τη χώρα…
- Καλά καλά… Αυτός, λοιπόν, ο καθηγηταράς, της Ιστορίας παρακαλώ, μας αποκάλεσε έτσι! Από πού ορμώμενος; Ξέρεις κάτι παραπάνω; Είναι κάτι που εμείς δεν ξέρουμε; Ο ψεκασμός έχει πλέον επιφέρει παρενέργειες;
- Δες, δες, εδώ, το λέει ξεκάθαρα. Ξεκινάει από την αρχαία Ελλάδα. Είναι το DNA που μας ακολουθεί μέχρι σήμερα! Και τότε ο λαός ήταν ηλίθιος και τώρα κι εμείς… Και από ό,τι βλέπω δεν τα πάει πολύ καλά με την Δημοκρατία… και κοίτα πως καταλήγει: “Ακριβώς όπως στην αρχαία Αθήνα, έτσι και η σύγχρονη Αθήνα με τον Τσίπρα αναδεικνύει τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες της δημοκρατίας”.
- Τι λέει ρε ο μεγάλος; Ο Τσίπρας φταίει; Αυτός φταίει που βγήκε νικητής; Βρε, τι μας λέει; Η πείνα φταίει… Και η αξιοπρέπεια που μας είχε αφήσει για άλλη γη, για άλλα μέρη…
- Για αυτό, λοιπόν, είμαστε ηλίθιοι!
- Δεν του είπε κανείς ότι όντως  είμαστε ηλίθιοι που συναινέσαμε τότε, στην δική τους …χρεοκοπία, και απαλλάχτηκαν από τις δικές μας διεκδικήσεις;
- Όρσε να μην …μας τα χρωστάω!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου