Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Στην επόμενη ζωή μου θα σπουδάσω οικονομικές επιστήμες. Θα ασχοληθώ με τα οικονομικά!
- Μπα! Πολύ αισιόδοξο σε βρίσκω!
- Για ποιο πράμα; Για την επόμενη ζωή ή αν θα καταφέρω να σπουδάσω.
- Τώρα ανοίγεις μεγάλη κουβέντα!
- Γιατί; Τι πιστεύεις; Ότι δεν υπάρχει επόμενη ζωή;
- Τι να σου πω βρε φίλε, με πιάνεις λίγο απροετοίμαστο! Τι να σου πω; Τι θες να σου πω; Υπάρχει; Κι αν δεν υπάρχει; Δεν υπάρχει; Και αν υπάρχει;
- Με ζάλισες! Όλο ερωτήσεις είσαι.
- Μα αν δεν κάνεις ερωτήσεις πως θα μάθεις; Τέλος πάντων, τι έχεις να μας πεις;
- Πρέπει να είχα σπουδάσει οικονομικά…, έπρεπε... Τώρα όμως το πήρα απόφαση, την επόμενη φορά οικονομικά… Γιατί γελάς;
- Τι θες να κάνω; Να κλαίω; Μια χαρά τα λες! Για συνέχισε!
- Διότι φίλε μου, χωρίς οικονομικά που πας; Ούτε καν μονόφθαλμος δεν είσαι! Τυφλός, τελείως! Θεόγκαβος!
- Καλά, όλοι οι άλλοι είναι τυφλοί; Μόνο αυτοί που σπούδασαν οικονομικά;
- Αμέ! Διότι αν σε ρωτήσω τώρα κάτι θα μου απαντήσεις; Δεν θα μου απαντήσεις!
- Αν πετάξεις καμία κοτσάνα!
- Πως εξηγείς το ότι το πλεόνασμα, για φέτος… μέχρι σήμερα μιλάμε… είναι παραπάνω από το διπλάσιο σε σχέση  με το περσινό:
- Τι; Δηλαδή γέμισαν τα ταμεία;
- Δεν είναι το πρόβλημα μας αυτό;
- Αλλά; Ποιο είναι;
- Αφού φαίνεται ότι πάμε μια χαρά, ότι έχουμε άνοδο, γιατί η τρόικα ζητάει κι όλο ζητάει;
- …
- Δεν απαντάς ε; Είδες λοιπόν; Μεσ’ στο σκοτάδι ζεις!
- Τι να σου πω;
- Να μου εξηγήσεις αυτό, ρε μπαγάσα! Να το καταλάβω, διότι δεν σκαμπάζω και πολλά πράγματα.
- Γιατί εγώ σκαμπάζω;
- Είδες; Στα λόγια μου έρχεσαι. Που πας, λοιπόν, ρε Καραμήτρο. Ενώ αν ήσουν γνώστης…; Γιατί συνεχίζουν να πιέζουν, αφού είναι γνωστό τοις πάσι ότι δεν αντέχει άλλο το σχοινί, θα κοπεί, στα τελευταία του είναι, αρχίζει και φθείρεται…
- Λες δηλαδή ότι κάτι άλλο υποκρύπτεται πίσω από τις διαθέσεις τους…;
- Ναι, υποκρύπτεται… Μπαμ κάνει… Ηλίου φαεινότερον… Ρε, εδώ κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια… Άλλος είναι ο στόχος… Να μας τσακίσουν, να μας ρίξουν στα πατώματα, να πούμε το ψωμί ψωμάκι…
- Α, εγώ έχω κάνει το κουμάντο μου. Όσο για ψωμί…
- Ε! Να γι αυτό δεν πρόκειται να πάμε ποτέ μπροστά… Όταν ακούω τέτοιες…
- Να μην το πω;
- Μόνο εσύ θα τρως; Και οι άλλοι τι;
- Μη σου πω και παντεσπάνι!
- Φεύγω, δεν μπορώ να συνεννοηθώ μαζί σου! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου