Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Δεν μπορώ άλλα γλέντια! Είναι εξουθενωτικά!
- Που είσαι πάλι καλεσμένος; Να ευχαριστάς τον Θεό που σε καλούν σε χοροεσπερίδες και διασκεδάζεις. Αλίμονο σε μας που δεν ξεμυτάμε ντιπ καταντίπ από το σπίτι… Τυχεράκια!
- Τι λες μωρέ καημένε; Ποιες χοροεσπερίδες μου τσαμπουνάς και πράσινα άλογα. Που βρίσκεσαι; Στον περασμένο αιώνα;
- Τι παίζει; Κανένα τσιμπούσι;
- Ούτε το ένα ούτε το άλλο.. Μας έχουν ξεθεώσει πάλι και δεν μπορώ.
- Όπως;
- Να, διάβασε εδώ… Η Γιούροστατ ανακοινώνει ότι έχουμε το υψηλότερο ποσοστό ανάπτυξης σε όλη την Ευρώπη…
- Που βλέπουν αυτήν την ανάπτυξη και εγώ δεν την βλέπω είναι να με πιάσεις από τη μύτη και να σκάσω… Θα πει κανείς ότι το κάνω επίτηδες… Αφού και στο γιατρό που πήγα τις προάλλες, - θυμάσαι, δεν θυμάσαι; - μου είπε, η όραση σου είναι αετίσια.. Τι εννοείται, γιατρέ μου τον ρώτησα εγώ… Πως βλέπει ένα αετός; Ένα τέτοιο πράμα. Είστε σίγουρος γιατρέ μου ξαναρώτησα εγώ… Σιγουρότατος μου απάντησε αυτός. Υπονοείτε κάτι με ρώτησε αυτός; Ότι δεν κάνω σωστά την δουλειά μου; Προς Θεού του ξαναπάντησα εγώ… Απλώς λέω μήπως βλέπετε τίποτα σημάδια  ότι στο μέλλον θα έχω ελάττωση της όρασης, μήπως…, του είπα, απλώς αναρωτιέμαι… Πηγαίνετε κύριε, μου είπε, δεν έχετε τίποτα, μια χαρά είστε…
- Κοίτα να σου πω για να το καταλάβεις… Άμα είσαι στα πολύ χαμηλά, και κάνεις δυο βήματα μπροστά, λέμε τώρα, είναι ένα είδος ανάπτυξης, άμα κάποιος είναι ήδη πιο μπροστά από σένα και κάνει ένα βήμα τι έχουμε;
- Τι έχουμε; Ένα σωρό βήματα…
- Λάθος! Μέγα λάθος! Έχουμε ανάπτυξη.
- Εγώ όμως; Με δυο βήματα και ο άλλος με ένα; Αφού αυτός είναι πιο μπροστά! Άρα αυτός είναι καλύτερα από μένα… Άρα τι ανάπτυξη και κουραφέξαλα…
- Τα μπερδεύεις… Δεν συζητάμε για το ποιος είναι καλύτερα. Συζητάμε για το ποιος έχει μεγαλύτερο ποσοστό ανάπτυξης. Ο άλλος μπορεί να είναι αρκετά βήματα μπροστά από σένα και να μην θέλει να κάνει άλλα, και πάει σημειωτόν. Αυτός δεν έχει ανάπτυξη… Ενώ εσύ που είσαι στα σκοτάδια, λίγο να πας μπροστά, δημιουργείς ανάπτυξη… Γκέγκε;
- Ό, τι πεις… Δηλαδή, εγώ τώρα αν κάνω μερικά βήματα θα αναπτυχθώ;
- Ναι!
-…
- Τι έγινε, ρε;
- Κάνω βήματα… Να δω πως είναι η ανάπτυξη, να μην βγάλω ψεύτη και τον γιατρό μου…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου