Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Άντε με το καλό!
- Άντε… Αλλά για τι πράμα μιλάς;
- Τελειώνει ο έλεγχος…
- Ποιος έλεγχος;
- Θυμάσαι την πάλαι ποτέ λίστα Λαγκάρντ;
- Περσινά ξινά σταφύλια… Πού την θυμήθηκες;
- Πρώτον, περσινά δεν είναι, είναι πιο παλιά, δεύτερον, ξινά δεν είναι, αλλά τώρα που το σκέφτομαι για μερικούς μερικούς θα αποδειχτούν ξινά, και τρίτον δεν είναι σταφύλια, εδώ μιλάμε για εκατομμύρια ευρώ…
- Εκατομμύρια ευρώ… Περιμένεις να κερδίσεις το τζόκερ;
- Πολλά περιμένω, αλλά μαύρο κι άραχνο σκοτάδι… Δεν είναι το τζόκερ, μιλάμε για τη λίστα που επιτέλους, λέει, θα μάθουμε αποτελέσματα…
- Είπα κι εγώ… Τι έγινε; Την πέταξαν στον κάλαθο των αχρήστων; Αλλά, βρε παιδάκι μου, πολύ την αργούν…, πάει τόσος καιρός…
- Θα ασχοληθούν λέει, με τα χοντρά ποσά…
- Δηλαδή για τι ποσά μιλάμε;
- Μερικά εκατομμύρια καταθέσεων που εμφανίζονται αδήλωτα…
- Όπα της! Και εσύ που τα έμαθες όλα αυτά;
- Έχουμε κι εμείς τις πληροφορίες μας…
- Και τι θα γίνει; Θα έχουμε αναγγελίες θυέλλης;
- Έτσι αναμένεται…
- Πάντως, εγώ πιστεύω ότι πολύ αργούν, βρε παιδάκι μου…
- Τι υπονοείς;
- Τι υπονοώ; Πως σου ήρθε αυτό τώρα; Δεν υπονοώ τίποτα… Απλώς… Αργούν λέω, δεν άργησαν; Πόσο δηλαδή να τους πάρει να τα βάλουν κάτω… πάλι δεν ξέρω… πώς πάει η όλη διαδικασία, αλλά με το φτωχό μου το μυαλό μπορώ να τα βάλω κάτω και να δω πόσος χρόνος χρειάζεται για τον έλεγχο… έχω από εδώ τα λεφτά, έχω από εκεί αυτόν που έχει τα λεφτά, τα βάζω κάτω, βάζω τις ημερομηνίες, βάζω και τα έσοδα, συν πλην… να το αποτέλεσμα… Απλούστατο… Έτσι λέω εγώ… Εσύ έχεις καμιά διαφορετική άποψη;
- Κοίτα, αυτή είναι η απλούστατη μέθοδος, η παλιά καλή μέθοδος των τριών… Άλλο αριθμητική, άλλο μαθηματικά…
- Εγώ είμαι της παλιάς σχολής… Μόνο αριθμητική ξέρω… 








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου