Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Ήταν να τα ‘κούσουμε κι αυτό!
- Ποιο;
- Τι μπορείς να φανταστείς;
- Τι μπορώ να φανταστώ…
- Βάλε το μυαλό σου να τρέξει, άφησέ το ελεύθερο να πελαγοδρομήσει και να ταξιδέψει σε σύννεφα, να κατηφορίσει πλαγιές, να βυθιστεί στα βάθη της θάλασσας…
- Επ! Μια στιγμή! Σώνε! Το τραβάς πολύ το σκοινί! Τόσο τρέξιμο δεν το αντέχω! Θα μου βγει η γλώσσα… Λαχάνιασα μόνο που τα ‘κουσα όλα αυτά!
- Θέλω να σε βοηθήσω, να σου δώσω ένα παράδειγμα, του πόσο πρέπει να χρησιμοποιήσεις τη φαντασία σου…
- Αν είναι έτσι, παραιτούμαι. Είπαμε το καλοκαίρι το μυαλό είναι σε κατάσταση νιρβάνα, δεν μπορεί να σκεφτεί πολύ!
- Λοιπόν, ξέρεις τι κατέγραψε  η Κομισιόν;
- Είμαι όλος αυτιά! Τελικά τα κατάφερες να με ιντριγκάρεις!
- Ότι έχουμε μείωση της ανεργίας!... Γιατί με κοιτάς έτσι; Τι έπαθες;
-…
- Συνεχίζεις να με κοιτάς παράξενα, το βλέμμα σου κάπως είναι… αλλόκοτο…
- Για συνέχισε,… έχεις να πεις τίποτα άλλο;
- Ναι..
- Πρόσεξε τι θα πεις…
- Και αύξηση του αριθμού των μακροχρόνια ανέργων στην Ελλάδα…
- Α! ρε πάγαινε από εδώ… Θα μου πεις εμένα…
- Γιατί βαράς ρε;
- Και λίγα σου κάνω… Συνταιριάζουν αυτά τα δυο; Από την μια μείωση και από την άλλη αύξηση; Πώς γίνεται; Γίνεται; Θα μας χαζέψεις τελείως;
- Εγώ; Να διάβασε!
- Αποκλείεται! Τυπογραφικό λάθος θα είναι!
- Καλά! Δεν βλέπεις; Μείωση της ανεργίας σε χώρες της Ευρώπης… διάβασε παρακάτω… και μικρότερη μείωση στην Ελλάδα και την Ισπανία…
- Βρε, τι γίνεται στον κόσμο!
- Τι σου ‘λεγα; Να κι εδώ… αύξηση των …. ανέργων… Είδες;
- Εγώ βλέπω και κάτι άλλο! Δες κι εδώ!
- Που ρε;
- Εδώ! Αύξηση των καταθέσεων στις ελληνικές τράπεζες το μήνα Μάιο!
- Ρε! Δεν έχουμε το Θεό μας! Από παντού λείπουμε! Όταν τα τρώγαμε …μαζί, εμείς λείπαμε, καταθέσεις δεν έχουμε, άνεργοι δεν είμαστε, δουλειά δεν έχουμε… Ε! τότε τι είμαστε;
- Οσιομάρτυρες! Εξαϋλωθήκαμε!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου