Τρίτη 24 Ιουνίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Εσύ με ποιους είσαι; Με τους τρεις ή με τους επτά;
- Δηλαδή;
- Είσαι μέσα στους τρεις ή μέσα στους επτά;
- Ξέρω εγώ;
- Άμα δεν ξέρεις εσύ, τότε ποιος ξέρει;
- Πες μου τι είναι αυτό το τρία και αυτό το επτά να σου απαντήσω!
- Δεν το έμαθες ακόμα;
-Ποιο να μάθω;                        
- Ότι τρεις στους δέκα Έλληνες θα…
- Θα μεταναστεύσουν; Μικρό το νούμερο! Εγώ νομίζω ότι είναι περισσότεροι.
- Βιάζεσαι! Τρεις στους δέκα θα πάνε διακοπές!
- Οπότε μένει το επτά στους δέκα που θα στρογγυλοκαθίσουν σπίτι τους!
- Ναι, αυτοί θα κάνουν διακοπές στα …μπαλκονήσια!
- Τι είναι αυτό πάλι; Αφού είπες ότι δεν θα κάνουν διακοπές. Λες και ξελες;
- Πως λέμε φαρμακονήσια, γαϊδουρονήσια; Κάτι ανάλογο! Και μη νομίζεις… Και το μπαλκόνι καλό είναι. Και όσο ψηλότερα τόσο περισσότερο παίρνεις τον αέρα σου…
- Με δουλεύεις ψιλό γαζί, μου φαίνεται!
- Καθόλου!
- Καταλαβαίνεις που φτάσαμε! Όσο πάει και μειώνεται το ποσοστό!
- Κοίτα να σου πω! Υπάρχει μια λογικότατη εξήγηση γι’ αυτό! Και μάλλον έτσι πρέπει να είναι τα πράματα.
- Για δώσε μας τα φώτα σου!
- Έμαθες ότι περιμένουμε κοσμοπλημμύρα τουριστών για φέτος!
- Ναι, κάτι πήρε το αυτί μου!
- Στο Πειραιά με τα κρουαζιερόπλοια γίνεται χαμός! Εκατομμύρια οι τουρίστες…
- Ε! Και; Τι σχέση έχει με τα ποσοστά τα δικά μας;
- Ρε! Αν πάμε όλοι εμείς οι Έλληνες διακοπές, τι θα γίνει με τους τουρίστες μας; Ποιος θα τους καλωσορίσει, που θα τους κοιμίσουμε, ποιος θα τους σερβίρει; Δηλαδή εμείς να τρέχουμε στις παραλίες, στα νησιά, στα βουνά και τα λαγκάδια και να τους αφήσουμε έτσι; Που είναι η πατροπαράδοτη ελληνική φιλοξενία; Όχι κύριε μου! Εδώ! Έχουμε μουσαφίρηδες, δεν μπορούμε να τους πετάξουμε σε ένα ράντζο με ένα ξεροκόμματο και εμείς να απολαμβάνουμε ύπνον ελαφρύ!
- Μμ… Τελικά με κατάφερες! Ήμουνα στους τρείς αλλά δεν μπορώ πια, θα μπω στους επτά. Δεν μου το επιτρέπει το ελληνικό φιλότιμό μου!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου