Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Θεέ και Κύριε!
- Τι έπαθες, ρε μεγάλε!
- Τι να πάθω; Λάου λάου το πάνε να με αποτελειώσουν!
- Ποιος πάλι, ρε παιδί  μου; Με σένα τα έβαλαν πάλι;
- Εγώ φταίω; Αφού πέφτουν επάνω μου! Λες και έχω κανένα μαγνήτη και τα τραβάω!
- Και τι έπεσε πάνω σου, αυτή τη φορά;              
- Τι να πέσει μωρέ, τι να πέσε; Να πέσει ο ουρανός στο κεφάλι μας…
- Διαβάζεις βλέπω και Αστερίξ!
- Ποιος είναι αυτός πάλι;
- Ασ’ το τώρα. Άλλη φορά. Που να σου εξηγώ; Για λέγε!
- Ξέρεις για το κτηματολόγιο! Τα γνωστά!
- Βέβαια, και άργησε δεκαετίες! Και να δούμε άλλο πόσο! Ε! και τι έγινε;
- Δε ήρθαν πριν από καιρό τα χαρτιά για να τα δούμε άμα είναι σωστά;
- Ναι!
- Λοιπόν, εγώ έκανα ένσταση και περίμενα απάντηση.
- Και πολύ σωστά έπραξες! Για λέγε λοιπόν! Και γιατί έκανες ένσταση;
- Διότι διαφωνούσαμε!
- Πάμε παρακάτω!
- Το λοιπόν, έκανα την ένσταση και περίμενα απάντηση.
- Και σου ‘ρθε!
- Φυσικά!
- Είδες ρε, όλα ρολόι πάνε!
- Ναι, αλλά τι ρολόι;
- Γιατί; Έχεις αντίρρηση;
- Εξαρτάται το ρολόι! Άλλα πηγαίνουν μπροστά και άλλα πηγαίνουν πίσω.
- Και αυτό που πήγαινε; 
- Έλα μου ντε! Δεν ξέρω!
- Καλά δεν ξέρεις; Ή μπροστά θα πήγαινε ή πίσω. Άντε, στη χειρότερη περίπτωση να είχε σταματήσει! Δεν υπάρχει άλλο!
- Κι όμως!
- Δηλαδή;
- Μου ήρθε το Σάββατο η απάντηση. Με κούριερ!
- Είδες που στα έλεγα; Και τι έλεγε η απάντηση;
- Ότι το ζήτημά μας θα περάσει από επιτροπή και ότι μπορώ να πάω και εγώ, και με δικηγόρο και μηχανικό αν θέλω!
- Μπράβο, πολύ ωραία!
- Να που εδώ, όμως, μας τα χάλασε το ρολόι!
- Τι θες να πεις;
- Πόσο είχαμε το Σάββατο;
- Δεκατέσσερις!
- Μπράβο!
- Και μετά;
- ΤΙ μετά; Πήρα τηλέφωνο να μάθω πότε θα γίνει η επιτροπή.
- Και;
- Μου είπαν ότι έγινε. Η τελευταία έγινε στις έντεκα του μήνα!
- Τουτουνού;
- Εμ, του αλλουνού;
- Δεν το πιστεύω!
- Αμ πώς! Και για πες μου τώρα, τι να κάνω με το ρολόι, να το βάλω πίσω ή μπροστά;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου