Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Βρε, πως αλλάζουν οι καιροί!
- Καλοκαιράκι μύρισε, ντε! Θα πλακώσουν οι ζέστες!
- Όσο και να πεις, μια προσπάθεια την κάνουν!
- Ναι, σήμερα ειδικά! Σαν να ανέβηκε περισσότερο η θερμοκρασία!
- Θέλουν να χρυσώσουν το χάπι και σε λίγο, φαντάζομαι θα έχουμε θερμούς εναγκαλισμούς!
- Θα ανεβεί κι άλλο η θερμοκρασία;
- Μας γέμισαν καλά καλά ψυχολογικά προβλήματα και τώρα, μέσα στις γαλιφιές!
- Δεν σε καταλαβαίνω! Τι σχέση έχει ο καιρός και τα ψυχολογικά; Έχει γούστο; Όλη αυτή η πεσμένη ψυχολογία είναι από τον καιρό;
- Τι *&%$@@!{ μου τσαμπουνάς πρωί πρωί;
- Εγώ; Εσύ δεν ξέρεις τι λες; Με μπερδεύεις! Τι σχέση έχουν οι ζέστες…
- Και ποιος σου μίλησε για τις ζέστες… Ούτε καν… Καμία σχέση… Εγώ σου μιλάω για τα γλυκά λόγια του Γιούνκερ!
- Ποιος είναι αυτός; Τι είναι; Μετεωρολόγος;
- Όχι! Δεσπότης! Τον Γιούνκερ δεν ξέρεις; Τον Γιούνκερ;
- Καλά, σταμάτα! Γράψε λάθος. Αλλού εγώ, αλλού εσύ!
- Αλλού βαρούν τα τύμπανα και αλλού ο γάμος γίνεται! Ο Γιούνκερ το δήλωσε ανερυθρίαστα! Θα ήταν περήφανος αν ήταν Έλληνας!
- Τι μου λες; Και εμείς γιατί ντρεπόμαστε και κυνηγάμε να βρούμε καμία τρύπα να κρυφτούμε;
- Άλλαξαν τα πράματα! Πάμε μπροστά!
- Τι μου λες;
- Ναι, ναι!
- Βρε τον Γιούνκερ! Την άλλη φορά που θα έρθει στην Ελλάδα να τον ντύσουμε τσολιά για να νιώσει ακόμη βαθύτερα την περηφάνια του. Και από πού όλο αυτό παρακαλώ;
- Για αυτά που καταφέραμε.
- Και τι καταφέραμε παρακαλώ;
- Να κάνουμε ένα βήμα μπροστά, να φτιάξουμε το δρόμο διαφυγής από την κρίση…
- Βρε, τον Γιούνκερ! Και τώρα εμείς τι πρέπει να κάνουμε; Να νιώσουμε κι εμείς το ίδιο;
- Κοίτα να σου πω. Το θέμα είναι λίγο περίπλοκο. Λιγουλάκι…
- Τι; Έχει γούστο να μου πεις ότι τζάμπα πάει τόση περηφάνια…
- Όχι, αλλά αυτά που καταφέραμε είναι σε επίπεδο μακροοικονομίας. Ακόμη δεν έχουν φανεί τα θετικά αποτελέσματα στην μικροοικονομία!
- Τι μου λες, βρε παιδάκι μου! Και όλα αυτά τα είπε ο Γιούνκερ;
- Εμ, ποιος άλλος!  
- Και κατάλαβες εσύ τι είναι μακροοικονομία και τι μικροοικονομία; Το κατάλαβες; Αυτό θες να μου πεις;




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου