Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Λέω να το κόψω!
- Ποιο; Το τσιγάρο;
- Όχι, ρε! Το άλλο!
- Ποιο;
- Το να παρακολουθώ ειδήσεις. Το να μαθαίνω νέα, εξελίξεις…
- Δε γίνεται αυτό. Ειδικά τώρα, στην εποχή μας… Κάθε μέρα έχουμε εξελίξεις… Πρέπει να ενημερωνόμαστε…
- Και τι θα γίνει άμα ενημερωνόμαστε; Το πολύ πολύ να αυξήσουμε τα χάπια μας. Άρα πάλι ζημιωμένοι βγαίνουμε. Διότι θα ξοδευτούμε περισσότερο…
- Μην το βλέπεις έτσι…
- Πως να το δω, ρε φίλε… Μαθαίνεις τη μια μέρα, είμαστε σε καλό δρόμο… Τα καταφέρνουμε… Πώς τα κατάφεραν οι Ισπανοί πιο γρήγορα από μας… δεν το συζητώ…. Άστο να πάει… Την άλλη μέρα… είναι να πέσουμε στα πατώματα...
- Μήπως έχεις λάθος πληροφόρηση;
- Εγώ; Ό,τι ακούς εσύ, ακούω κι εγώ… Εσύ μόνο δεν τα δίνεις και πολύ σημασία…. Από το ένα σου αυτί μπαίνουν και από το άλλο σου βγαίνουν…
- Ε! Τι να κάνω; Έμαθα πια…
- Συγχώρεσε με, αλλά εγώ δεν έχω μάθει ακόμη… Και επειδή δεν έχω μάθει, θα το κόψω… Θα πετάξω την τηλεόραση, που εδώ που τα λέμε, καίει και ρεύμα, οπότε θα κάνω και οικονομία… δεν θα αγοράζω και εφημερίδες… να ησυχάσει λίγο το κεφάλι μου….
- Τόσο πολύ!
- Και ακόμη περισσότερο… Διότι δεν είναι να παίζουν με τα νευράκια μας…. ποιοι, δεν έχει σημασία… τα νευράκια μας είναι δικά μας, δεν είναι δικά τους… Από τη μια πάμε καλά και από την άλλη… θα ‘ρθουν αυτή την εβδομάδα… όχι θα έρθουν τον Γενάρη… αποφασίστε πια… να ξέρουμε… τι θα κάνουμε με τους κουραμπιέδες…. να κρατήσουμε μερικούς… να τους φάμε όλους; Πρέπει να έχουμε ένα προγραμματισμό! Έτσι δεν θέλουν να είμαστε; Θυμάσαι τις προάλλες που όλο το …τζετ σετ της ευρωπαϊκής πολιτικής εκθείαζε την πορεία μας…; Τώρα, οι άλλοι λένε δεν πάμε καλά, δεν ακολουθούμε το πρόγραμμα… από τις 135 δράσεις η χώρα μας έχει συμμορφωθεί με τις 60 και κάθε μήνα πάμε όλο και χειρότερα… Και δεν μπορούν να κάνουν αξιολόγηση!
- Τελικά με τους κουραμπιέδες τι θα κάνουμε; Να κρατήσουμε μερικούς για το Γενάρη;  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου