Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Έστειλες γράμμα στον Άι Βασίλη;
- Με δουλεύεις, φαντάζομαι!
- Δεν έχω καμιά τέτοια διάθεση!
- Ε! τότε;
- Τι τότε;
- Είναι δυνατόν να στείλω γράμμα;
- Και γιατί;
- Μικρός είμαι;
- Γιατί μόνο οι μικροί γράφουν;
- Φυσικά!
- Κατά αρχάς πιστεύεις στον Άι Βασίλη;
- Δεν ξέρω! Να πω ναι; Να πω όχι;
- Εμένα ρωτάς;
- Φυσικά!
- Αυτό είναι προσωπικό θέμα καθενός!
- Κοίτα να σου πω! Οι μικροί γράφουν στον Άι Βασίλη για να του ζητήσουν κάτι, που τις περισσότερες φορές γίνεται …λόγω πατρικής ή μητρικής πρωτοβουλίας. Από εκεί και πέρα έτερον ουδέν!
- Είναι ένα γλυκό και όμορφο …παραμύθι! Δες το αλλιώς!
- Πώς αλλιώς; Όπως και να το δω, από όλες στις πλευρές, είναι το ίδιο!
- Μην τα ισοπεδώνεις όλα! Είναι μια καλή ευκαιρία να αλλάξει η διάθεσή σου, να κάνεις ένα καινούριο ξεκίνημα…
- Αυτό είναι, όπως το είπες! Να αλλάξει η διάθεσή μου! Ε! όχι ρε κύριε, δεν θέλω να αλλάξει η διάθεσή μου μόνο για μια μέρα, άντε δύο! Εγώ θέλω να έχω αλλαγμένη τη διάθεσή μου όλη τη χρονιά, γίνεται; Δεν γίνεται! Άρα τι μπαρμπούτσαλα μου κοπανάς;
- Πήρες ανάποδες, μου φαίνεται!
- Και τις καλές πήρα και τις ανάποδες! Να κάνω ένα καινούριο ξεκίνημα! Πώς να το κάνω το καινούριο ξεκίνημα; Ποια άκρη να βρω; Εσύ έχεις βρει καμιά άκρη;
- Φιρί φιρί το πας να μου χαλάσεις τη διάθεση! Και ήθελα να σου ευχηθώ για την καινούρια χρονιά!
- Όχι, ρε φίλε, δεν θέλω τις ευχές σου! Γιατί ξέρω ότι θα μείνουν μόνο ευχές, δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα! Ευχές! Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!
- Καλά! Καλά! Φεύγω!
- Φύγε!
- Να μη σου πω, καλή χρονιά;
-…
- Μην το βάζεις κάτω, φίλε μου! Έτσι είναι! Θέλει αγώνα! Θα το ξεπεράσουμε, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο! Σου εύχομαι καλή χρονιά και όλα να πάνε καλά! Και μην ξεχνάς, όλα εξαρτώνται από εμάς!
- Καλή χρονιά! Έλα, να σ’ αγκαλιάσω!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου