Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Όπου φτωχός κι η μοίρα του, πάει τελείωσε!
- Δηλαδή;
- Πρώτη φορά το ακούς αυτό;
- Όχι, δεν είναι η πρώτη φορά που το ακούω, αλλά…
- Τι αλλά, μωρέ, που αλληθώρισε το μάτι μου… Άλλαξε η κόρη του ματιού και βλέπει παντού ευρώ… Μωβ, κίτρινα, πράσινα, πορτοκαλί… Θα πάθω στο τέλος αχρωματοψία...
- Έχεις τόσα λεφτά; Και τι; Τα κυκλοφορείς, έτσι, στον αέρα; Θα τα χάσεις, θα στα κλέψουν!
- Ας τα είχα, κι ας μου τα έκλεβαν!
- Α! Για ξένα λεφτά μιλάς! Φάτε μάτια ψάρια και κοιλιά …περίδρομο! Τι κάθεσαι και ασχολείσαι; Θες να σπάσεις τα νεύρα σου πάλι;
- Τα σπασμένα λες; Κοίτα να δεις! Κρίση, κρίση, αλλά το χρήμα πάει σύννεφο. Σε καιρό κρίσης οι καταθέσεις αυξάνονται!
- Εγώ δεν έχω καν βιβλιάριο! Τι καταθέσεις μου λες;
- Είδες το λοιπόν; Άλλοι ζορίζονται με την κρίση και άλλοι την εκμεταλλεύονται σωστά και κονομάνε! Δεν βλέπεις τον άλλον που αλωνίζει δεξιά κι αριστερά και γεμίζει τον ντορβά του μια χαρά; Δε πα να μην έχεις εσύ να φας; Να μην μπορείς να είσαι εντάξεις στις υποχρεώσεις σου; Τι να πω; Για αυτό σου είπα, όπου φτωχός κι η μοίρα του. Μπορείς εσύ να εκμεταλλευτείς την κρίση; Όχι, μου απαντάς; Άρπα τα, να μην σου τα χρωστάω, σου απαντώ!
- Βρε, εδώ κοιτάμε να πορευτούμε, καταθέσεις θα κάνουμε; Πάνε τα παλιά χρόνια και δεν γυρνάνε πίσω…
- Είδες, λοιπόν; Που είναι το δικό μου και το δικό σου κομπόδεμα; Εξαφανίστηκε πλέον και άντε ψάξε να το βρεις! Ούτε κάτι για μια ώρα ανάγκης!
- Και τι σκέφτεσαι τώρα;
- Τίποτα! Τι να σκεφτώ; Πάει πέταξε το πουλάκι… Εγώ δεν θα έχω λεφτά και όχι μόνο αυτό, αλλά και δεν θα μου φτάνουν και οι άλλοι κάθε χρόνο θα τα αυγατίζουν!
- Εμ, τι να σου κάνω; Ας γεννιόσουν κι εσύ από μπαμπά με ονοματεπώνυμο…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου