Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Προφανώς μας δουλεύει!
- Απαράδεκτο!
- Επικοινωνεί η γλώσσα με το μυαλό τους;
- Ξέρω εγώ; Τι να πω;
- Εγώ πιστεύω παίζει με τα νεύρα μας! Τι περιμένει; Να δει πότε θα εξοκείλουμε;
- Από πού να ξεκινήσω και που να τελειώσω…
- Άμα δεν μπορείς να τα τελειώσεις, στείλε και λίγη δουλειά στον Αφεντούλη… Ειδικότης του η λύση προβλημάτων και η ανάλυση σοβαρών καταστάσεων…
- Λες να πάμε να τον βρούμε;
- Ξεκίνα εσύ και βλέπουμε…
- Άκουσες τι είπε ο πρόεδρος του Γιουρογκρούπ;
- Σαν τι δηλαδή;
- Ότι κάνατε σημαντικές προσπάθειες…
- Είπε τέτοιο πράμα; Σημαντικές προσπάθειες… Για πες μου… προς τα πού να γυρίσω να ρίξω τα φάσκελά μου… Σαν δε ντρέπονται λέω εγώ… Αλλά θα μου πεις όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος… και κυριολεκτώ…
- Αλλά χρειάζονται νέες θυσίες από τους Έλληνες…
- Κρατάτε με, ρε, κρατάτε με, εδώ δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει αύριο και μιλάει για νέες θυσίες από τους Έλληνες; Τι να θυσιάσουμε πια; Κάρβουνα δεν θα έχουμε σε λίγο να ζεσταθούμε και ζητάει θυσίες; Πώς θα ανάψουμε το βωμό της θυσίας; Πώς θα γίνει τσίκνα για να ανέβει ψηλά για να ευφρανθούν οι θεοί; Έλεος… έλεος… έλεος… Καλά, είναι εκτός πραγματικότητας;
- Σου λέει, αρκετοί υπουργοί οικονομικών της ευρωζώνης άρχισαν να εκνευρίζονται με κάποια καθυστέρηση που υπάρχει… Πρόσεξε πως θα αντιδράσεις… Βλέπω γυαλίζει το μάτι σου…
- Δεν είσαι σοβαρός μου φαίνεται… όλα αυτά τα βγάζεις από το μυαλό σου… Όπως έλεγες και χτες ότι η ανάπτυξη θα έρθει το δεκαπέντε και σήμερα διαβάζω ότι βγαίνουμε στις αγορές μέσα στο δεκατέσσερα. Δεν είσαι καλά πληροφορημένος… Τίποτα παπαγαλάκια θα ακούς…
- Νομίζεις… Δεν άκουσες και το άλλο που είπε το ΔΝΤ…
- Τι;
- Ότι μάθαμε από τα λάθη μας στην Ελλάδα…
- Κάτι μας είπαν κι αυτοί… Έπρεπε να τους δείχναμε από την αρχή την ουρά που φύτρωσε από πίσω μας…
- Που να την δουν… Την είχαμε βάλει κάτω από τα σκέλια μας…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου