Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά!
- Πόσο σοβαρά δηλαδή;
- Πάρα πολύ σοβαρά!
- Και είναι αναγκαίο αυτό;
- Βεβαίως! Διότι η σοβαρότης είναι το παν! Δεν μπορεί να αντιμετωπίζεις φαιδρά κάποια σοβαρά πράματα.
- Για εξηγήσου! Τι είναι αυτό που σε απασχολεί;
- Αν πρόσεξες, αυξάνουν καθημερινά οι ψίθυροι περί ελεύσεως της ανάπτυξης.
- Ναι, το πρόσεξα κι εγώ! Δειλά δειλά ακούγεται κι όλο περισσότερο. Λες να συμβεί το ανεπανόρθωτο; Να έρθει η ανάπτυξη;
- Κοίτα, κάποια στιγμή θα έρθει. Μη φανταστείς όμως ότι θα έρθει και θα πάει κατευθείαν στα μπουζούκια! Αλλού θα πάει.
- Τι σου ήρθε τώρα και αναφέρεις τα μπουζούκια; Που κολλάει αυτό τώρα;
- Ξέρω εγώ! Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε!
- Εγώ να μην καταλάβω;
- Και εσύ κατάλαβες, και κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις! Τέλος πάντων, μην κολλάς σε λεπτομέρειες. Η ανάπτυξη όταν με το καλό θε να ‘ρθει, δεν θα έρθει ούτε με Οριάν Εξπρές, ούτε με αεροπλάνο πρώτη θέση. Με τα πόδια θα έρθει και θα είναι και κουρασμένη. Για αυτό λοιπόν , πρέπει να την βοηθήσουμε κι εμείς. Να την βάλουμε κάπου να ξαποστάσει, να της δώσουμε ένα ποτήρι νερό, και να βάλουμε ακόμη ένα πιάτο στο τραπέζι!
- Δεν μας τα λες καλά! Αντί να μας βοηθήσει η ανάπτυξη, εμείς θα βγάλουμε το φίδι από την τρύπα;
- Εδώ είναι πλέον που χρειάζεται η σοβαρότης!
- Και εγώ με τι σοβαρότητα να αντιμετωπίσω την ανάπτυξη; Λεφτά δεν έχω, δεν έχω καλά- καλά να φάω εγώ και τα παιδιά μου και θα φιλοξενήσω και την ανάπτυξη; Με τι ρευστότητα; Φιλοξένησε την εσύ, αφού μπορείς, πάρε τηλέφωνο και κανένα φίλο σου που είναι ματσό να την φιλοξενήσει κι εκείνος. Τόσες βίλες και εξοχικά υπάρχουν, ας πάει προς τα εκεί! Θα χαρεί κιόλας! Σου λέει, ακόμη υπάρχουν βίλες και εξοχικά στην Ελλάδα… Δεν είναι είδος εξαφανισμένο!
- Ακόμη! Είναι υπό εξαφάνιση! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου