Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Από όλα έχει ο μπαξές σήμερα!
- Μπα! Δεν ήξερα ότι είχες βάλει ζαρζαβατικά το καλοκαίρι. Καλά, ούτε ένα ορίστε, κανένα ρεγάλο και για μας;
- Τι ήθελες; Ντομάτες;
- Ναι, γιατί όχι;
- Πώς τις θέλεις; Γινωμένες ή πράσινες να είναι λίγο σκληρούτσικες. Να ξέρεις, μόνο, ότι οι πράσινες είναι πιο επικίνδυνες…
- Για σαλάτα τις θέλω, τι επικίνδυνες μου τσαμπουνάς; Δεν είναι χωρίς λίπασμα; Κι εγώ νόμιζα ότι είναι καθαρές, άσε δεν θέλω τότε! Είπα κι εγώ… θα κάμναμε καμιά σωστή σαλάτα!
- Σε παρακολουθώ  τόση ώρα και σε χαίρομαι!
- Και γιατί παρακαλώ με χαίρεσαι;
- Για αυτά που λες!
- Τι λέω δηλαδή; Πάλι λάθος είμαι;
- Είναι δυνατόν; Είναι δυνατόν να σκέφτεσαι μπαξέδες και ζαρζαβατικά;
- Θες να με τρελάνεις; Εσύ ο ίδιος τα ανέφερες!  
- Κοίτα φίλε μου! Εννοώ τον μπαξέ των ειδήσεων και των γεγονότων!
- Α! Μάλιστα! Μάλιστα! Και για πες, εσύ έξυπνε!
- Από πού να αρχίσω και που να σταματήσω. Με μπερδεύει ένα πλεόνασμα και ένα έλλειμμα που κονταροχτυπιούνται και κανείς δεν ξέρει ποιο είναι το μεγαλύτερο και ποιο είναι το μικρότερο, και ποιο είναι υπαρκτό και ποιο είναι ανύπαρκτο. Διότι πάλι έχουμε τους μεν και τους δε. Από την μια υπάρχει ένα πλεόνασμα 3 δις…
- Τρία δις…!
- Και από την άλλη δεν υπάρχει το πλεόνασμα.
- Γιατί; Που πήγε; Έκανε φτερά; Το εξαφάνισε κανείς πάλι;
- Δεν ξέρω φίλε μου, αυτά είναι …υψηλής αισθητικής λογιστικά! Βάλε μου τίποτα έσοδα-έξοδα να σου πω. Παραπάνω, αδυνατώ!
- Και τι άλλο;
- Άλλα να θες! Έχουμε και τον Μπαρόζο που αμόλησε το “η Ελλάδα υπήρξε θύμα της ανεύθυνης συμπεριφοράς των προηγούμενων κυβερνήσεων της χώρας και όχι της Ευρωπαϊκής Ένωσης” και όσο να πεις μια αναστάτωση, θέλω να πιστεύω την έφερε!
- Λες;
- Τι να πω; Ποιοι κοιτάχτηκαν στον καθρέφτη; Αφού τους έσπασαν όλους!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου