Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Πώς είναι να βρίσκεσαι στα χαμένα με ένα αλλοπαρμένο βλέμμα, σαν την Αστέρω ένα πράμα; Αυτό ακριβώς!
- Τι έπαθες πάλι;
- Εγώ; Τίποτα! Δεν έπαθα τίποτα. Απλώς μας παθαίνουν οι άλλοι!
- Σίγουρα κάτι άκουσες, κάτι πήρε το αυτί σου, κάτι πήρε το μάτι σου…
- Εμ, γι’ αυτό σου λέω! Άκου να δεις τώρα. Δεν κυκλοφόρησε στην πιάτσα ότι η Τρόικα απαιτεί να πουληθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Εγώ τουλάχιστον έτσι άκουσα!
- Ναι, κάπου το διάβασα κι εγώ!
- Σου λέει, δεν βγάζεις, κύριε, τα λεφτά σου, είσαι ζημιογόνα επιχείρηση. Κλείσ’ την τη ριμάδα, να πάει στα κομμάτια. Φύρα είναι σου λέει!
- Καλά, μπαίνει μέσα; Δεν το ήξερα!
- Και ποιος να το ξέρει; Έχουμε τα δικά μας λογιστικά που δεν μπορούμε να βγάλουμε άκρη, με τα ξένα θα ασχολούμαστε;
- Και, για πες, για πες!
- Σήμερα διαβάζω, ότι θα γίνει επέκταση του τραινοταξί και σε άλλες πόλεις από τον Οκτώβριο μέσα στις οποίες είναι και η Κατερίνη!
- Μπα! Πρώτη φορά το ακούω! Τι είναι το τραινοταξί; Κάτι σαν ταξί, να πούμε; Θα παίρνεις τηλέφωνο και θα έρχεται το τραίνο έξω από το σπίτι σου;
- Χα χα, με έκανες και γέλασα, να ‘σαι καλά! Χα χα!
- Γιατί γελάς, ρε; Είναι απλά τα πράματα. Αφού το λέει και η λέξη. Τι να καταλάβει ο άλλος δηλαδή;
- Καλά, τώρα. Να σου πω την αλήθεια, ούτε εγώ ξέρω τι είναι αυτό το πράμα. Αλλά τι σκας; Όπου να ’ναι φτάνει ο Οκτώβρης και θα μάθουμε. Και δεν είναι μόνο αυτό. Ανακοίνωσαν ότι από το 2017 η απόσταση Αθήνα Θεσσαλονίκη θα γίνεται σε τρεισήμισι ώρες.
- Έλα, δεν το πιστεύω! Είναι δυνατόν; Τι θα κάνει; Θα πετάει; Θα βάλουν καινούριες γραμμές;
- Εμένα ρωτάς να σου απαντήσω;
- Τέλος πάντων, το ‘φερε η κουβέντα!
- Και θα έχει και άλλες παροχές, σαν επιβράβευση στους “μόνιμους” πελάτες!
- Ε, ρε μεγαλεία, που θα ζήσουμε πάλι!

- Γι’ αυτό είμαι στα χαμένα! Δε βγάζω άκρη! Από την μια έτσι, από την άλλη γκιουβέτσι! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου