Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Δεν είμαι καλά!
- Γιατί, τι νιώθεις;
- Δεν ξέρω ακριβώς να σου πω, αλλά …να κάπως, βρε παιδί μου, δεν μπορώ να καταλάβω πράματα, μου φέρνουν μια σύγχυση, μια ταραχή να σου πω…
- Να το κοιτάξεις αυτό!
- Τι νομίζεις; Δεν το έχω κοιτάξει; Κάθε μέρα το κοιτάω!
- Τότε; Γιατί δεν είσαι καλά;
- Διότι, να εδώ διαβάζω και δεν μπορώ να βγάλω άκρη!
- Σαν τι δηλαδή;
- Με μπερδεύουν οι Γερμανοί!
- Πώς τα κατάφεραν και πάλι;
- Είναι αυτές οι παλιοέρευνες και οι μελέτες που γίνονται κάθε τόσο και με συγχύζουν. Διότι δεν μπορώ να βγάλω άκρη. Πως είναι ένα πράμα οι δημοσκοπήσεις για τα κόμματα, που δεν βγάζεις άκρη τι θέλει να πει ο ποιητής; Αυτό το ίδιο ακριβώς!
- Τι πόρισμα βγήκε δηλαδή;
- Να, ούτε και τζάμπα δεν θέλουν να έρθουν οι Γερμανοί στη χώρα μας για διακοπές!
- Άι στα κομμάτια! Και γιατί; Δεν τους αρέσουμε πλέον;
- Και από την άλλη, ένα ποσοστό 90% σκέφτεται την Ελλάδα …για διακοπές! Οπότε σε ρωτάω τώρα εγώ! Φταίνε τα χάπια μου; Να αλλάξω τη δόση; Έχω χειροτερέψει και δεν υπάρχει ελπίδα βελτίωσης; Πες μου σε παρακαλώ πολύ! Είναι θέμα της ψυχικής μου υγείας!
- !!!
- Βρε μπας και φοβούνται… μην πληρώσουν αυτοί τα σπασμένα της Αγγέλας; Σου λέει δεν μπορείς να ξέρεις με τους Έλληνες… Άσε που τρέχει και το θέμα με τις πολεμικές αποζημιώσεις… Να μας κρατήσουν ομήρους και να μην μπορούμε να γυρίσουμε πίσω;…
- Δεν πιστεύω…
- Πού το πας και το άλλο; Μας σκέφτονται σαν θερινό προορισμό και μας ξέρουν από την Ακρόπολη, τον ήλιο τη θάλασσα…
- Με κούρασες… Περσινά ξινά σταφύλια.
- Δεν σου είπα και το άλλο το νόστιμο… Ο επικεφαλής της μελέτης, ο πως-τον-λένε, μας συμβουλεύει να επενδύσουμε στον πολιτισμό…
- Τι εννοεί δηλαδή;
- Ξέρω κι εγώ; Δηλαδή θα έχουμε αύξηση γερμανών τουριστών αν έχουμε και …αύξηση πολιτισμού;
- Βρε, μπας και μας την είπε; Μήπως μας είπε απολίτιστους;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου