Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ



- Δόξα τω Θεώ, να ‘ναι καλά! Δεν έχουμε παράπονο!
- Μπα! Πρώτη φορά σε ακούω κάπως…
- Τι εννοείς;
- Κάπως αλλιώς…, έτσι… πιο ευδιάθετο!
- Νομίζεις!
- Τι λες τότε Δόξα τω Θεώ; Αφού συνεχίζεις τη γκρίνια!
- Ποια γκρίνια, μωρέ; Ευχαριστώ τους ανθρώπους που δεν μας αφήνουν παραπονεμένους. Κάθε μέρα όλο και κάτι μας ξεφουρνίζουν. Δε λες που έχουμε κι αυτά και διασκεδάζουμε λίγο; Γιατί αν περιμένεις από την τηλεόραση φέξε μου και γλίστρησα!
- Δηλαδή;
- Καινούρια, λέει, υπόθεση με μπόλικο χρήμα!
- Αμάν βρε παιδί μου! Να που είναι το χρήμα και δεν έχουμε εμείς!
- Εμ, για αυτό σου ‘λεγα χτες, τι με νοιάζει αν πέσει κούρεμα στις καταθέσεις; Έχουμε  εμείς; Δεν έχουμε! Άρα;
- Για λέγε, για λέγε!
- Βρήκανε λέει κάτι περίεργα εμβάσματα σε λογαριασμούς πρώην υφυπουργού και της γυναίκας του!
- Για στάσου! Εμβάσματα το καταλαβαίνω, λογαριασμούς το καταλαβαίνω, υφυπουργός το καταλαβαίνω, της γυναίκας του  το καταλαβαίνω…
- Ε! μας έπρηξες! Τι δεν καταλαβαίνεις τότε;
- Περίεργα γιατί είναι τα εμβάσματα, μου λες;
- Αν έχεις εσύ μαζεμένα εφτακόσιες χιλιάδες ευρώ σε λογαριασμό σου, που μπήκαν από αλλού και δεν μπορείς να τα δικαιολογήσεις τι θα είναι; Περίεργα δεν θα είναι;
- Ά; Έτσι!
- Εμ! Πώς; Αλλιώς;
- Και τι έγινε μετά;
- Τι θες να γίνει. Αφέθη ελεύθερος με εγγύηση διακόσια χιλιάρικα…
- Είχε ο αφιλότιμος διακόσια χιλιάρικα να δώσει;…
- Εδώ σου λέμε ότι είχε εφτακόσιες χιλιάδες σε λογαριασμούς… Α! μου φαίνεται ζαλίστηκες εσύ από τα ποσά…
- Λίγο το ‘χεις; Εγώ για να βάλω στην άκρη τόσα, ούτε από την ημέρα που γεννήθηκα να δούλευα, δεν θα τα μάζευα! Άκου να δεις, τι γίνεται! Μωρέ καλά λένε ότι με το σταυρό στο χέρι δεν βγάζεις λεφτά! Άλλοι κι άλλοι τρόποι είναι αυτοί που φέρνουν το φως στο τούνελ. Αν περιμένουμε εμείς να δούμε έστω και καμία σπίθα… φέξε μου και γλίστρησα…
- Είδες; Στα λόγια μου έρχεσαι…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου