Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ



- Το κατάλαβες πλέον, δεν νομίζω να έχεις αμφιβολίες;
- Ποιο από όλα, διότι μου ‘πεσαν πολλά και θα χρειαστεί να κάνω ένα ξεκαθάρισμα! Να βάλω τα πράγματα στη σειρά, διότι άνθρωπος είμαι κι εγώ, δεν είμαι ρομπότ!
- Ότι ήμασταν ένα πειραματόζωο που εκλήθη για αγνώστους λόγους (!) να εισέλθει στο εργαστήριο πειραμάτων και αυτοσχεδιασμών!
- Ααα! εγώ δεν ξέρω τίποτα, δεν πήρα πρόσκληση, ούτε κανείς μου είπε τίποτα, ούτε έξω από την πόρτα πέρασα, ούτε ήμουνα στην ταβέρνα με το μεγάλο φαγοπότι, ούτε ξέρω κατά που πέφτει…!
- Βρε, ανόητε, άλλα σου λέω, άλλα μου λες! Για τη χώρα λέω, και τα αναγκαστικά της δάνεια.
- Εμ τόσα πολλά που μας έβαλαν που να βγάλω άκρη; Αφού σου είπα, δεν σου είπα, ότι θέλω να τα βάλω σε μια σειρά. Μπερδεμένα τα έχω μέσα μου. Τα μέτρα έλεγαν ότι δεν τα βάζει η τρόικα, αλλά οι υπουργοί, έλεγε η τρόικα, οι υπουργοί έλεγαν ότι ακολουθούμε την Τρόικα. Ένα πράγμα φύρδην μίγδην! Τώρα φαίνεται ξεκάθαρα ότι τα νέα μέτρα και σταθμά τα βάζουν αυτοί. Και προσπαθώ να βγάλω άκρη τι συνέβαινε τόσο καιρό και τι συμβαίνει. Δηλαδή αποφασίζουμε και διατάσσουμε! Απλώς μπαίνουν ελληνικές υπογραφές μόνο;
- Σε καλό δρόμο είσαι! Σιγά σιγά θα αρχίζεις να μαθαίνεις! Εύγε! Άξιος ο μισθός σου!
- Και τώρα τι;
- Τώρα ανοιχτά και ξεδιάντροπα, είμαστε ένα πειραματόζωο που κληθήκαμε από την Ιστορία (!) να ανοίξουμε το χορό των πειραμάτων, αλλά δυστυχώς το πείραμα απέτυχε και τρέχουν να συμμαζέψουν τα ασυμμάζευτα, διότι έγινε τέτοιος αχταρμάς που χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα! Δεν προλαβαίνει η Νικολούλη, αν και κάλεσαν και τη Χατζηβασιλείου!  Αλλά τι να σου κάνουν κι αυτές; Προλαβαίνουν, δεν προλαβαίνουν! Διότι είδαν ότι αυτό διαχέεται παντού και αλίμονο τους! Νιώθουν ότι θα κλάψουν μανούλες και θα χαθούν πολλά παλικάρια! Για τα δικά τους σκέφτονται, τι νόμιζες για τα δικά μας;
- Δηλαδή, πάει, αυτό ήταν; Θα σωθούμε;
- Μη κάνεις όνειρα τρελά, κάτσε εδώ που είσαι καλά!  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου