Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Είδες;
- Είδα! Εσύ είδες;
- Είδα και εγώ!
- Κατάλαβες τίποτα;
- Κοίτα να σου πω! Δεν κατάλαβα αυτό που εννοείς, αλλά κατάλαβα άλλα πράματα!
- Εκεί που πήγαμε να βγάλουμε μια άκρη… με μπέρδεψες τώρα!
- Γιατί σε μπέρδεψα; Είναι απλά τα πράματα, πολύ απλά! Ένα κι ένα κάνουν δύο!
- Καλά τα λες, αλλά εδώ κάνουν και τρία, και τέσσερα, κάνουν και ενάμιση… άντε να βγάλεις άκρη…
- Έτσι είναι η απλή αριθμητική, μπερδεύεται κάποια στιγμή και αποπροσανατολίζεται!
- Πάντως εγώ, εδώ που τα λέμε, δεν έβγαλα άκρη, τίποτα… Στρογγυλοκάθισα νωρίς νωρίς στον καναπέ, πήρα και μπατιρόσπορα και περίμενα το θέαμα… Διότι η φτώχεια θέλει καλοπέραση… άρτος και θεάματα!
- Γιατί δεν έβγαλες άκρη…
- Πώς να βγάλω; Μέσα στην διαφωνία… χωρίς αποτέλεσμα…
- Αυτό είναι… συμφώνησαν διαφωνούντες!
- Με πειράζεις…
- Εγώ πάντως δεν περίμενα να ακούσω κάτι διαφορετικό… Ο υπουργός θα υποστήριζε τα δικά του, οι πρυτάνεις τα δικά τους και το αποτέλεσμα; Την πληρώνουν οι αδύναμοι… Οι φοιτητές!
- Μα είναι δυνατόν; Άλλα υποστήριζαν οι μεν, άλλα υποστήριζε ο υπουργός! Στοιχεία οι μεν, τα απέρριπτε ο δε! Καλά, δεν υπάρχει κάτι γραμμένο που να μπορεί να γίνει αποδεκτό και από τις δυο πλευρές; Άκουγες την μια πλευρά και έλεγες εδώ είμαστε, έχουν δίκιο, μετά άκουγες την άλλη πλευρά και έλεγες πάλι, εδώ είμαστε και αυτός δίκιο έχει… Μετά κοιτούσες τα μπατιρόσπορα που τελείωναν και σκεφτόσουνα αν προλάβαινες το ξηροκαρπάδικο για να αναθερμάνεις τις προμήθειες σου! Διότι, έλεγες, εδώ είμαστε δεν θα μου φτάσουν… Που να βγάλω άκρη; Σίγουρη και αποφασιστική η μια πλευρά, σίγουρη και αποφασιστική και η άλλη πλευρά. Και στο τέλος πέρασε η ώρα, κοίταξα το ρολόι, πω πω πέρασε για τα καλά η ώρα, αύριο έχω να πάω στη δουλειά, τζάμπα έχασα τον ύπνο μου…
- Και πέρασαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου