Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ

- Του Κουτρούλη ο γάμος το ανάγνωσμα!
- Έγινε και βιβλίο; Πότε;
- Βιβλίο; Βιβλία να θες!
- Κοίτα, να τα αγοράσω δεν μπορώ! Άμα τα βρω σε καμιά δανειστική βιβλιοθήκη ευχαρίστως να τα διαβάσω!
- Θα στα δώσω εγώ ρε!
- Τι; Έχεις δικά σου;! Λεφτά μου, εσύ! Αφού μπορείς  και αγοράζεις βιβλία!
- Δεν τα αγόρασα ρε! Από δωρεάν διανομή είναι!
- Τι; Τα μοιράζαν δωρεάν; Και εγώ που ήμουν!
-Ξέρω γω; Θα κοιμόσουν! Τι άλλο; Για να μην τα πάρεις χαμπάρι!
- Ωραία! Έχεις όλα τα επεισόδια;
- Από την αρχή μέχρι το τέλος! Ούτε διαφημίσεις, ούτε διακοπές, ούτε χιόνια! Ολοκάθαρα όλα! Και χαρτί; Τρία άλφα!
- Χαρτί τρία άλφα πρώτη φορά ακούω! Παλιά δεν έλεγαν έτσι για τα υφάσματα; Τρία άλφα;
- Ναι, αλλά επειδή τώρα το ύφασμα έγινε ευγενές υλικό εν εξαφανίσει γίνεται χρήση του χάρτου! Διότι η εγγραφή επί του υφάσματος είναι ανεξίτηλος και ως εκ τούτου ό,τι γράφεται, γράφεται! Δεν μπορεί να διαγραφεί πάραυτα. Και το ανωτέρω σε συνδυασμό με την αμνησία είναι καλό δείγμα συμπόνιας και πλήρους παραδειγματισμού προς  κοινότυπη καθημερινή χρήση, διότι ανταλλακτικά δεν κυκλοφορούν πλέον στο ελεύθερο εμπόριο λόγω έλλειψης βιταμινών καχεκτικών χαρακτήρων. Και ως εκ τούτου δεν δύναται να γίνει κατανόησις δηλώσεων, εξωφρενικών εκδηλώσεων, εκφράσεων πλήρους συμπαθείας και άλλα εσπεριδοειδή πλην της φαιδράς πορτοκαλέας! Μια άμορφη, ανάλαφρη…
- Μα τι λες; Τι ακούν τα αυτάκια μου; Εεεε! Ξύπνα! Έχεις πάρει τίποτα ουσίες και ομιλείς αλλοπρόσαλλα; Τα έχεις χαμένα; Σε γιατρό πήγες; Να πας! Δεν είσαι καλά! Με καταλαβαίνεις; Μ’ ακούς; Με καταλαβαίνεις; Εσένα μιλάω!
- Αγνώριστη ασθένεια που καλύπτει επιμελώς κάθε χαραμάδα που προσπαθείς να εκμεταλλευτείς για δική σου χρήση…
- Τι λέει το πρόσωπο; Δεν καταλαβαίνω γρυ! Ρε, μαλάκα μου. Ξύπνα, ρε! Τι είναι αυτά που λες; Έχεις τίποτα χάπια που χρειάζεσαι; Πες μου! Σε ποιο τσεπάκι είναι; Να σου τα δώσω! Κόσμε τρέξε, κάτι έπαθε, βοήθεια! Ο φίλος μου κάτι έπαθε, ένα φορείο… πάρτε τηλέφωνο για ένα φορείο… Μα καλά; Κανείς δεν ακούει; Βοήθεια! Βοήθεια!  Γειτόνοι Βοήθεια!
-  Μην ανησυχείς, καλά είμαι, μην ανησυχείς δεν σ’ ακούει κανείς!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου