Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2016

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ.ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Λες να έχουν δίκιο;
- Ποιοι ρε;
- Αυτοί που βγάζουν τα αποτελέσματα!
- Τι αποτελέσματα πάλι;
- Από έρευνες!
- Πες για να σου πω!
- Εγώ νομίζω σε αυτή την περίπτωση πρέπει να έχουν δίκιο!
- Για ποιο πράγμα ακριβώς;
- Θα σου πω! Εμένα πως με βλέπεις;
- Όπως σε βλέπω πάντα!
- Όχι, ρε! Πώς με βλέπεις εννοώ! Πως σου φαίνομαι;
- Λίγα κιλάκια τα πήρες! Να κόψεις το βραδινό!
- Δεν εννοώ αυτό ρε! Πώς με βλέπεις; Φαίνομαι ήρεμος…;
- Ααααα! Αυτό εννοείς! Κοίτα να σου πω… Το μάτι σου είναι λίγο κουρασμένο και θολό, έχεις αποκτήσει κάποια τικ, να το προσέξεις αυτό, να πας σε κανέναν γιατρό, έχω προσέξει ότι αρπάζεσαι με το παραμικρό… Τι άλλο να σου πω…
- Θα είχα απαλλαγεί από όλα αυτά!
- Πως ρε; Πες μας και μας!
- Αν πήγαινα διακοπές!
- Σιγά ρε! Αυτό είναι το φάρμακο;
- Βέβαια!
- Και πως κατέληξες σε αυτό;
- Δεν κατέληξα εγώ… Οι έρευνες το λένε!
- Καλά τώρα… Λογικό είναι αν πας διακοπές χαλαρώνεις…
- Εμ! Αυτό το ήξερα κι εγώ! Αλλά πώς να πάω διακοπές; Άντε σου λέω να πάω! Να καεί και το παλιάμπελο λες! Είναι σίγουρο όμως ότι εκεί στις διακοπές θα σκεφτόμουν τα λεφτά που ξοδεύω… θα μπορούσα να βουλώσω καμιά τρύπα..
- Άμα είναι έτσι μην πας καθόλου! Αν είναι να πας διακοπές και να αρρωστήσεις… Διότι θα αρρώσταινες αν σκεφτόσουν έτσι…
- Για αυτό σου λέω… πάω κατά διαόλου… Σου λέει όταν πας διακοπές δεν χαλαρώνεις μόνο, δεν ηρεμείς…
- Αλλά;
- Σου λέει πυροδοτείται το DNA
- Τι λες ρε παιδί μου…
- Ναι, το ανοσοποιητικό σου σύστημα τονώνεται… οι τοξικές πρωτεΐνες που σχετίζονται με την κατάθλιψη και με την άνοια χάνουν τη δύναμη τους…
- Τι λες ρε παιδί μου!
- Ακριβώς όπως στα λέω! Στις διακοπές δεν φορτίζουμε μόνο τις μπαταρίες μας, φορτίζουμε τα γονίδια μας!
- Αχ! Καημένε Χαράλαμπε… Καημένε Χαράλαμπε…



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου