Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Καλά πάμε! Δεν έχω παράπονο!
- Να και μια φορά που δεν έχεις παράπονο! Δόξα τον Πανάγαθο!
- Τι παράπονο να έχω; Από όλα έχουμε!
- Με εκπλήσσεις! Εσύ άλλα μας έλεγες τόσο καιρό!
- Είπα να αλλάξω ρότα! Είπα να το δω αλλιώς! Πιο αισιόδοξα!
- Α! Έτσι μπράβο!
- Δεν γινόταν διαφορετικά! Αλλάζουν οι καιροί!
- Πολύ χαίρομαι που το κατάλαβες!
- Ε! Καιρός ήταν! Διότι το παράπονό μου έχει φτάσει στα άκρα, δεν έχει παραπάνω, από κει και πέρα το χάος! Δεν αντέχεται άλλο παράπονο! Έχω κάνει τις ρυθμίσεις μου, τις παλιές και τις καινούριες, τις έχω ταξινομήσει, όλα καλά.
- Μπράβο, μπράβο!
- Το μόνο που δεν ξέρω είναι αν θα είμαι τακτικός στην εμφάνισή μου μπροστά στο γκισέ! Δεν ξέρω αν θα μπορώ να εμφανίζομαι ανελλιπώς κάθε μήνα!
- Τότε;
- Κοντά είναι και ο Απρίλιος!
- Τι θα γίνει τον Απρίλιο;
- Ακούγεται ότι θα είναι η προθεσμία για τις νέες δηλώσεις! Διότι τι είναι ο χρόνος; Παλικαράκι και τρέχει, όλο τρέχει και από την άλλη …ο χρόνος είναι χρήμα! Θα μπουν και αυτά στη σειρά τους. Να τα πληρώσω και τα καινούρια; Χαχα! Εδώ γελάνε!
- Κάντα ρύθμιση!
- Το μόνο εύκολο! Ρυθμίσεις να θες! Το θέμα είναι ότι προθέτοντας τη μια ρύθμιση με την άλλη, έχεις ξεφύγει τελείως. Περισσότερα είναι, αν τα πλήρωνες στην ώρα τους Και τώρα ερωτώ! Τόσους μήνες δεν μπορούσα να τα πληρώσω σύμφωνα με τις αρχικές δόσεις. Οπότε μπήκα στις ρυθμίσεις. Οι ρυθμίσεις όμως στο σύνολο τους έχουν μεγαλύτερα ποσά. Δεν είναι παράδοξο και παράλογο να μπορώ να πληρώνω τώρα κάτι περισσότερο από τότε που δεν μπορούσα να πληρώσω κάτι λιγότερο; Τις λες! Δεν χρειάζονται ανώτερα μαθηματικά!
- Τότε;
- Για αυτό δεν έχω κανένα παράπονο! Δεν έχω άλλο! Δεν υπάρχει χώρος για άλλο παράπονο! Πόσο να το τραβήξεις; Πόσο λάστιχο να το κάνεις;
- Τότε;
- Άντε να το τραβήξεις…
- Ποιο;
- Το λάστιχο. Τέντωνε τέντωνε θα κοπεί και θα βρει κατάμουτρα…
- Ποιόν;
- Εμένα, εσένα, τον άλλον…. Κάποιον, τέλος πάντων, θα βρει, ανεξαρτήτως πλάτους, μήκους, ύψους…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου