Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2016

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Θα σκάσω, θα σκάσω, δεν ξέρω τι να κάνω!
- Θα βρεις εσύ τη λύση, δεν σε φοβάμαι! Θα τα καταφέρεις! Μη σκας κι έχουμε άλλα χρονιάρες μέρες!
- Ρε, δεν ξέρω τι να κάνω!
- Θα βρεις τη λύση εσύ!
- Αποκλείεται! Είμαι μεταξύ σφύρας και άκμονος!
- Να και το καινούριο! Δεν το πιάνω αυτό!
- Δεν χρειάζεται να το πιάσεις. Τη γνώμη σου θέλω!
- Πάνω σε τι; Πες μου και βλέπουμε. Έτσι στα γκαβά θα πάμε;
- Τα ‘μαθες τα τελευταία…
- Τελευταία, όλο τελευταία έχουμε και τα μπερδεύω. Όλο τέτοια είμαστε. Υπάρχουν και παλιά! Όλο και κάτι καινούριο βγαίνει και παλιώνει το προηγούμενο. Κοντεύουμε να λαλήσουμε!
- Όσοι έχουν λεφτά έξω και τα φέρουν μέσα θα έχουν κέρδος!
- Τι κέρδος;
- Αν τα δηλώσουν και τα φέρουν μέσα!
- Και τι κερδίζουν;
- Μέχρι εβδομήντα τα εκατό.
- Αυτό το μέχρι με ξενίζει. Κάπως μου ακούγεται.
- Εβδομήντα φτάνει αν τα τοποθετήσουν σε ομόλογα του Δημοσίου ή σε έντοκα γραμμάτια.
- Οχ! Και τι άλλο;
- Αν τα βάλουν σε τράπεζες εντός των γεωγραφικών μας ορίων θα έχουν έκπτωση είκοσι τα εκατό στο φόρο που θα προκύψει και τα λεφτά καθαρά!
- Θα ξεπλυθούν δηλαδή! Και εσύ τι πρόβλημα έχεις;
- Εγώ βγαίνω χαμένος!
- Και γιατί;
- Εγώ δεν έχω λεφτά έξω!
- Είσαι θεόμουρλος! Τότε τι σκας;
- Αν είχα; Δεν θα κέρδιζα τον φόρο και τις απαλλαγές;
- Αν είχες!
- Ενώ τώρα; Για αυτό σκέφτομαι… να δηλώσω ότι έχω για να κερδίσω τις εκπτώσεις, να τα ξεπλύνω…
- Δεν τρώγεσαι με τίποτα! Ακούς τι λες; Πολύ αμφιβάλλω!
- Μια χαρά είμαι, ρε!
- Τότε;
- Να την έχω καβάντζα για το μέλλον, σκέφτομαι! Που ξέρεις; Όλα μπορεί να συμβούν σε αυτή τη χώρα. Κάνω εισοδήματα και τα βγάζω έξω. Και άμα γίνει κάτι, να κύριοι, εγώ τα έχω καθαρά και δηλωμένα. Οπότε ούτε γάτα ούτε ζημιά!
- Και πως θα κάνεις τα εισοδήματα;
- Όπως κάνει ο κόσμος όλος! Άμα είσαι εργατικός και πάλι εργατικός κάνεις λεφτά. Άμα είσαι τεμπέλης, δεν πας μπροστά!
- Σε εξέτασε γιατρός τώρα τελευταία;
- Όχι, γιατί;
- Κάτι δεν πάει καλά μαζί σου! Παραλοΐζεσαι, τα έχεις χαμένα, δεν έχεις επαφή με το περιβάλλον, είσαι εκτός πραγματικότητας…
- Νομίζεις! Αγαπητέ μου, συμπλέω με την πραγματικότητα. Την ακολουθώ πιστά! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου