Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2016

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Κάτι έχουμε κάνει λάθος!
- Καλά εσύ, όλο και κάτι θα ξέρεις, εγώ;
- Κι εσύ, κι εσύ…
- Τι έκανα λάθος εγώ;
- Ό,τι λάθος έκανα κι εγώ!
- Κάναμε δηλαδή το ίδιο λάθος;
- Προφανώς!
- Και ποιο είναι παρακαλώ αυτό το λάθος που έκανες εσύ… κι έκανα κι εγώ;
- Θα σου πω και θα δεις ότι έχω δίκιο! Πόσο καιρό έχεις να πας στα μπουζούκια;
- Μπουζούκια; Τι είναι αυτό;
- Ξέχασες τα μπουζούκια; Δεν σε πιστεύω! Πότε ήταν η τελευταία φορά;
- Καλά ρε, με δουλεύεις; Εδώ σε λίγο δεν θα έχουμε να φάμε! Τι μπουζούκια μου τσαμπουνάς;
- Κι όμως! Είδες λοιπόν ότι είσαι φορτωμένος λάθη!
- Εγώ;
- Εμ, κι εγώ μαζί σου!
- Δηλαδή;
- Υπάρχει κόσμος που πάει στα μπουζούκια!
- Δεν θα υπάρχει; Θα υπάρχει! Να μην βγάλουν κι αυτοί κανένα φράγκο;
- Δεν λέω να βγάλουν! Αλλά είδες τι έγινε στου Παντελίδη προχτές;
- Τι έγινε ρε;
- Ντάνες το λουλουδικό, ολόκληρος λόφος πάνω στην πίστα!
- Τι μου λες;
- Όπως σε βλέπω και με βλέπεις!
- Χμ!
- Είδες λοιπόν ότι είμαστε λάθος! Διότι εν μέσω κρίσης και πείνας, που πας ρε Καραμήτρο; Πόσο χρήμα έπεσε εκεί μέσα; Πόσο λουλουδικό; Δηλαδή, για κάτσε και υπολόγισε τα!
- Τι να υπολογίσω ρε; Πόσα ξόδεψαν ή πως μπορεί να υπάρχει κόσμος που να τα σπαταλάει σήμερα έτσι!
- Άρα, είναι ώρα να αυτοφασκελωθούμε! Διότι τόσα χρόνια παλεύαμε, παλεύαμε και αποτέλεσμα μηδέν! Μείναμε στον άσο! Δίχως μία! Διότι δώσε εδώ, δώσε εκεί! Και που είσαι ακόμη! Για αυτό σου λέω ότι είμαστε λάθος, στην τελική! Είμαστε λάθος, ρε! Μεγάλο λάθος, ρε! Ξύπνα επιτέλους! Ξύπνα! Σε αυτή τη χώρα άμα πας με το σταυρό στα χέρια την έχεις βαμμένη, θα βγεις φταίχτης και χρεωμένος!
- Είναι αργά πια για να ξυπνήσω!
- Μπορείς! Ξύπνα επιτέλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου