Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Τι είναι αυτό;
- Τίποτα, ρε! Να, μια λίστα!
- Λίστα; Τι λίστα;
- Τίποτα, ρε! Να, από το σούπερ μάρκετ… Μακαρόνια, ζάχαρη…
- Κατάλαβα, κατάλαβα… Είπα κι εγώ καμιά λίστα της προκοπής…
- Τι εννοείς; Ήθελες να είχε η λίστα χαβιάρι και σαμπάνιες;
- Άντε και λίγο κρασάκι…
- Α! Κρασί παίρνουμε από το χωριό… Αυτά τα εμφιαλωμένα…
- Καλά, καλά…
- Για πες μου, όμως, τι λίστα εννοούσες;
- Είπα κι εγώ μήπως έπεσε στα χέρια σου καμιά λίστα… Μπας και είχε κανένα γνωστό να του ζητήσουμε κανένα φράγκο… Από τα έντεκα χιλιάδες ονόματα, τι στον κόρακα, τόσο γκαντέμηδες; Δεν θα υπήρχε κανένας γνωστός να γεμίσει τη χούφτα μας με λίγα ψίχουλα;
- Δεν… Βοήθησε λίγο…
- Θα κυκλοφορήσει καινούρια λίστα με τα άτομα που έλεγα πριν… και με πόσα δις να έχουμε καλό ρώτημα;
- Πόσα δις, να έχουμε καλό ρώτημα;
- Εφτά δις! Αυτές είναι λίστες!
- Αμάν ρε παιδί μου! Που κυκλοφορούν τόσα λεφτά;
- Πάντως όχι στις λίστες τις δικές μας… Α ρε καημένε μου… Μόνο εσύ; Πόσοι καημένοι είμαστε ακόμη… Κονβόι ολόκληρο… Παρέλαση…
- Και πως ανακαλύφτηκε αυτή η λίστα;
- Το παράξενο, που δεν μπορώ να καταλάβω είναι ότι οι καταθέσεις είναι σε ελβετική τράπεζα αλλά την λίστα την παρέδωσαν οι αρχές της Βόρειας Ρηνανίας….
- Και;
- Η Βόρεια Ρηνανία είναι στην Γερμανία, δεν είναι στην Ελβετία… Πάλι με μεσάζοντες παίρνουμε τις λίστες…
- Και αυτό είναι το θέμα; Άλλο σκέφτομαι εγώ… Η χώρα είναι πλούσια και οι κάτοικοί της φτωχοί ή η χώρα είναι φτωχή και οι κάτοικοί της πλούσιοι; Όπως και να το δεις…
- Όπως και να το δεις, είναι προβληματικό… Δεν στέκει ούτε το ένα ούτε το άλλο… Κάτι δεν πάει καλά… Κάτι μυρίζει…
- Τι μυρίζει; Καίγεται τίποτα; Έχει γούστο να βραχυκύκλωσαν τα λαμπάκια στο δέντρο…
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου