Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Τι έπαθες; Γιατί γούρλωσες τα μάτια σου;
- Κοιτάω το ταχυδρομείο μου!
- Το ταχυδρομείο σου; Έχεις δικό σου ταχυδρομείο; Και χωράει ολόκληρο ταχυδρομείο μέσα εδώ;
- Τι να σου εξηγήσω τώρα! Αφού είσαι τελείως άσχετος με το θέμα! Έχεις ιδέα από κομπιούτερ; Όχι!
- Και ούτε θέλω να μάθω τίποτα για αυτό το διαολόπραμα! Ποτέ!
- Για αυτό λοιπόν ό,τι και να σου εξηγήσω δεν πρόκειται να καταλάβεις! Τώρα η αλληλογραφία έρχεται από δω.
- Και το ταχυδρομείο;
- Είναι για άλλες δουλειές και για μερικούς σαν και σένα!
- Και πως έρχονται τα γράμματα, ρε; Άσε δεν θέλω να μου πεις! Πες μου, όμως, τι είδες και έμεινες κάγκελο;
- Είχα καιρό να το ανοίξω και τα βλέπω τώρα…
- Και;
- Και; Μου ζητάν λεφτά!
- Ποιοι ρε;
- Η εφορία! Έμεινα …μετεξεταστέος στις πληρωμές λέει!
- Καλά, ρε! Τι προάλλες δεν έλεγες ότι έκανες ρυθμίσεις; Δεν τις πληρώνεις;
- Πως δεν τις πληρώνω! Τυπικότατα! Με κάθε θρησκευτική ευλάβεια!
- Τότε;
- Για τα καινούρια λέει! Να, εδώ είναι από τον Σεπτέμβρη λέει… σε δεκαπέντε μέρες να πληρώσω λέει… Α να και πιο φρέσκο, αυτό ήρθε σήμερα. Είδαμε λέει ότι δεν μας φέρατε λεφτά  και πρέπει σε δεκαπέντε μέρες από την λήψη της παρούσης…
- Πάλι δεκαπέντε μέρες;
- Ναι!
- Και τώρα τι θα γίνει;
- Αφού δεν έχω! Τι να πάω να δώσω; Και τα παλιά και τα καινούρια; Δεν βγαίνω! Δεν θα πρέπει να τρώω για να τα μαζέψω… Αλλά και πάλι, πες ότι δεν τρώω και άντε τα μαζεύω… Πώς θα πάω να τα δώσω αφού θα είμαι τέζα από την ασιτία; Αφού δεν πάει καλά το μαγαζί, ρε! Βλέπεις να πατάει κανείς το ποδάρι του εδώ μέσα; Στη χάση και στη φέξη! Άντε μετά να σταυρώσεις φράγκο!
- Και τι θα κάνεις;
- Εγώ τι θα κάνω; Δεν ξέρω! Θα περιμένω το επόμενο δεκαπενθήμερο!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου