Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Είσαι;
- Για τι πράμα;
- Έχω μια καλή συνταγή για γεμιστά!
- Γεμιστά; Τι γεμιστά;
- Γεμιστά, ρε! Πιπεριές, ντομάτες, πατάτες…
- Και γιατί μιλάς έτσι συνωμοτικά; Μη σ’ ακούσει κανείς; Είναι μυστική η συνταγή;
- Ναι, είναι μυστική! Κάνεις γεμιστά μούρλια!
- Και της γυναίκας μου μια χαρά είναι!  Μη σου πω γίνονται ανάρπαστα στο σπίτι!
- Η δικιά μου είναι καλύτερη!
- Καλά, ό,τι πεις, δεν χαλάμε χατίρια!
- Θα γλύφεις τα δάχτυλα σου!
- Μπα! Τι σε έπιασε με τα γεμιστά! Χαράς το πράμα!
- Θα γίνουν μαστ τα γεμιστά!
- Γιατί;
- Διότι είναι οικονομικά και προπάντων είναι ελληνικής κατασκευής!
- Άντε, κάτι μας είπες κι εσύ!
- Ρε, με τα γεμιστά κάνεις οικονομία και θα μπορείς να βάλεις και κανένα φράγκο στην άκρη για κάποια ώρα ανάγκης!
- Θε μου, τι ακούω, και δεν πέφτω λιπόθυμος!
- Ναι, ρε!
- Τι οικονομία, ρε; Σε λίγο θα κάνουμε άυλα γεμιστά και μου συζητάς για οικονομία;
- Άυλα γεμιστά; Όπως;
- Γεμιστά χωρίς πιπεριές! Μόνο το ρύζι! Τις πιπεριές θα τις φανταζόμαστε, διότι ως Έλληνες έχουμε μεγάλη φαντασία! Θα φανταζόμαστε ότι τρώμε πιπεριές… Όπως φανταζόμαστε ότι έχουμε λεφτά για να πληρώσουμε τις υποχρεώσεις μας, όπως φανταζόμαστε ότι κυκλοφορεί αστείρευτο ρευστό στην αγορά…
- Μα τόση φαντασία πια… Ούτε ο  Χανς Κρίστιαν Άντερσεν τόση!
- Ναι, ρε! Θα βράζεις τραχανά και θα μυρίζεις κακαβιά στην κατσαρόλα…
- Και γιατί υποτιμάς τον τραχανά;
- Δεν τον υποτιμώ καθόλου! Ίσα ίσα είναι αγαπημένος μου για τις κρύες μέρες του χειμώνα!
- Τότε;
- Τι τότε, ρε; Κάθε πράμα στον καιρό του και ο κολιός τον Αύγουστο!
- Ναι, ε;
- Βέβαια, διότι τα γεμιστά είναι για το καλοκαίρι, ο τραχανάς για το χειμώνα, βάλε και μερικές πίτες…
- Οι πίτες, μη σου πω, ότι είναι και τζάμπα πράμα…
- Μόνο αν ξέρεις να ανοίγεις φύλλο… γιατί άμα είναι να τα αγοράζεις… δεν κάνεις οικονομία…
- Ναι, ναι, και μετά άντε να βάλεις κανένα φράγκο στην άκρη…
- Δεν μου λες; Δοκίμασες καμιά φορά χαρουπόμελο; 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου