Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Τι σκουντάς;
- Ξύπνα! Σε πήρε ο ύπνος!
- Και που με πήγε; Άσε με να κοιμηθώ! Χαλαρώνω! Δεν ακούς το κύμα που χαϊδεύει τα πόδια μου; Άσε τώρα που βρήκα ευκαιρία! Να μαυρίσω και λίγο!
- Καλά, εσύ στον κόσμο σου!
- Και πολύ καλά κάνω! Γουστάρω τον κόσμο μου! Αλλά σταμάτα τις φιλολογίες…  λέγε λοιπόν… Ως προς τι, αυτή σου η βιασύνη και μου χαλάς την ησυχία μου;
- Θέλω να ακούσεις αυτό!
- Ποιο;
- Άσε με να σου πω! Με διακόπτεις συνέχεια!
- Εγώ; Ό,τι θες λες, μου φαίνεται!
- Άκου! Άκου αυτό… Το να ζητάμε πολλά από την Ελλάδα μπορεί να στραγγαλίσει την ανάπτυξη. Αλλά το να ζητάμε πολύ λίγα μπορεί να έχει επιπτώσεις σε όλη την ευρωζώνη…
- Και ποιος έκανε τέτοια βαρυσήμαντη δήλωση;
- Ο Ολάντ… της Γαλλίας!
- Μάλιστα!
- Αυτό έχεις να πεις μονάχα;
- ΤΙ θες να σου πω;
- Πως το βλέπεις αυτό;
- Κάτι έπρεπε να πει κι αυτός… Όλοι λένε, να μην πει κι αυτός κάτι;
- Και;
- Δεν έχει και!
- Και τι έχει;
- Έχει ότι… κάτι πρέπει να κάνουμε, διότι θα αρχίζει να μυρίζει το παιχνίδι.. και η βρώμα θα μας κάνει να τρέχουμε…
- Λίγο πιο ξεκάθαρα.
- Ρε, μεγάλε… Τώρα το κατάλαβε ότι ζητώντας τόσο πολλά δεν πρόκειται να σηκώσει κεφάλι η χώρα; Μας δουλεύει; Δηλαδή όταν τα ζητούσαν και τα ζητούν τόσα μέτρα τι τους ενδιέφερε; Η ανάπτυξη ή μη ανάπτυξη; Και πως μπορεί να μετρήσει κανείς τα πολλά και πως τα λίγα; Πόσο πολλά είναι τέλος πάντων αυτά; Ένα παράδειγμα θα σου πω. Το ΙΚΕΑ στην Αυστρία έχει τελείως διαφορετικές τιμές από εδώ. Μη σου πω ότι εδώ φτάνουν μέχρι και 150% πάνω! Και έχουμε και κρίση. Και δεν έχουμε λεφτά να αγοράσουμε. Δηλαδή οι Αυστριακοί είναι πιο έξυπνοι από μας; Ή μήπως είναι πιο φτωχοί από μας και τους λυπήθηκαν και τους έχουν μικρότερες τιμές;
- Που κολλάει τώρα το ΙΚΕΑ με αυτά που σου λέω;
- Δεν είναι το ΙΚΕΑ, ρε μεγάλε, που κολλάει! Είναι όλη η φιλοσοφία αντιμετώπισης που έχει να κάνει με την Ελλάδα!
- Και γιατί;

- Γιατί έχουμε ωραίο …ποπό! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου