Τρίτη 16 Ιουνίου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Πήγα σε μέντιουμ!
- Μπα!
- Ναι, ρε!
- Και γιατί παρακαλώ;
- Να μάθω το μέλλον!
- Από κει θα μάθεις το μέλλον;
- Ρε, αφού πιάνει! Μη σου πω ποιοι πήγαιναν σε μέντιουμ, για να δουν τι αποφάσεις θα έπαιρναν!
- Και είδαμε τα χαΐρια μας! Για λέγε όμως! Τι έμαθες; Το έμαθες το μέλλον σου;
- Δεν πήγα να μάθω για το δικό μου το μέλλον!
- Εμ, τότε; Του γείτονα; Τι βίτσια είναι αυτά;
- Πήγα να μάθω το δικό σου μέλλον!
- Το δικό μου; Σε έπιασε πόνος για το δικό μου το μέλλον;
- Ναι, ρε! Τι φίλοι είμαστε;
- Ναι… δε λέω… αλλά…
- Ήθελα να μάθω αν θα φύγεις στα ξένα… Με τάραξες ρε παλιόφιλε! Το πήρα πολύ επί πόνου!
- Ρε, μπαγασάκο! Θα στενοχωρηθείς άμα φύγω, ε;
- Μόνο; Θα μου λείψεις, ρε φίλε! Θα μείνει ένα μεγάλο κενό!
- Ηρέμησε, ρε φίλε! Παρ’ το χαλαρά… δεν μου λες, όμως! Τι έγινε; Τι έμαθες από το μέντιουμ; Τα βρήκε τα μελλούμενα; Τι σου είπε τελικά για μένα; Πότε φεύγω με το καλό;
- Δεν φεύγεις!
- Τι δεν φεύγω;
- Κάτι θα συμβεί και δεν θα φύγεις! Θα μείνεις εδώ!
- Άει στα κομμάτια! Έτσι σου είπε;
- Έτσι μου είπε!
- Και γιατί δεν θα φύγω, ρε; Όλα έτοιμα είναι! Είναι θέμα ημερών! Πάει πέταξε το πουλάκι! Να πας να πεις το μέντιουμ ότι δεν ήταν καλά διαβασμένος! Τον γελάσαν πες! Και σε πήρε και λεφτά σίγουρα! Τζάμπα ξοδεύτηκες αδερφάκι μου!
- Μα ήταν σίγουρος, σου λέω! Δεν βλέπω δρόμο, μου είπε. Παντού είναι κλειστά! Κάτι θα γίνει και θα δεις! Ο φίλος σου θα μείνει εδώ!  
- Και για να έχουμε καλό ρώτημα, τι είναι αυτό που θα με εμποδίσει;
- Αυτό δεν μου το είπε!
- Σε σοβαρό μέντιουμ πήγες, ρε! Να ξαναπάς κι αύριο! Να σου πει τη συνέχεια!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου