Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! Ο Βασίλης Μόσχης στην εφημ. ΟΛΥΜΠΙΟ ΒΗΜΑ | ΚΑΤΕΡΙΝΗ


- Τι ψάχνεις;
- Εδώ τα είχα… Μη…
- Θα μου πεις τι ψάχνεις;
- Τα χάπια μου, ρε, εδώ τα είχα… Α! νάτα!
- Και γιατί τα ψάχνεις εναγωνίως;
- Γιατί δεν είμαι καλά!
- Και γιατί;
- Είμαι σε κατάσταση πλήρους συγχύσεως… Μια κρίση πανικού την βλέπω να πλησιάζει… να… τώρα… δεν μπορώ να ανασάνω… κάτι θα πάθω… μουδιάζουν τα πόδια μου!
- Ηρέμησε, ρε! Δεν είναι τίποτα… θα σου περάσει… ηρέμησε… χαλάρωσε…
- Πώς να χαλαρώσω; Πώς να ηρεμήσω; Πες μου! Πες μου!
- Θα πάθεις τίποτα…
- Από τη μια περιμένουμε μέρες κι εβδομάδες, από την άλλη πλησιάζουμε σε συμφωνία, από την παράλλη πάμε δυο βήματα μπρος και ένα πίσω… και ο κατάλογος δεν έχει τελειωμό… ο άλλος σου λέει δεν αποκλείεται ξαφνική χρεοκοπία, οι εφημερίδες σου βγάζουν πόσους φόρους θα πληρώσουμε με το καινούριο πακέτο…
- Πακέτο;
- Δεν πάν να το λεν όπως θέλουν; Το αποτέλεσμα μετράει. Ξέρεις τι μετράει; Τι θα κληθώ να πληρώσω πάλι! Από την άλλη πάμε καλά… Έχουμε κόκκινες γραμμές… αλλά δεν ξέρουμε αν επέλθει συμφωνία τον Μάιο.. Και δεν μου λες; Οι εφημερίδες πού ξέρουν και υπολογίζουν και μετρούν;
- Α! Υπάρχουν διαρροές… Πάντα έτσι γίνεται… Γίνονται πρώτα διαρροές, σε πιάνει ένας πανικός που θα πλημμυρήσουμε παντού νερά… τι θα γίνει τι θα γίνει; Τρέχεις να βρεις κουβάδες και μάπες να μαζέψεις τα νερά, μπας και πλημμυρίσει όλο το σπίτι και οσονούπω, ως εκ θαύματος, καταφθάνει περιχαρής ο υδραυλικός… Δεν είναι σοβαρή η διαρροή σου λέει, την φτιάχνει, του δίνεις την αμοιβή του…, αυτός δεν σου δίνει απόδειξη… Που να κουβαλάω μαζί μου κοτζάμ ταμειακή; Δίκιο έχει ο άνθρωπος… Κουβαλιέται; Δεν κουβαλιέται…
- Ωραία τα λες!
- Εγώ όμως τα ήξερα αλλιώς! Ότι δεν θα έχουμε κι άλλα!
- Και που ξέρεις ότι οι διαρροές είναι σωστές; Αφού είπαμε. Υπάρχουν κόκκινες γραμμές!
- Και εγώ γιατί είμαι βρεγμένος; Δεν είναι από τις διαρροές;





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου